پد شارژ بی سیم شیائومی با توانایی شارژ همزمان سه دستگاه رونمایی شد

دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در مراسم رونمایی گوشی‌های جدید سری می 11، از پد شارژ بی‌سیمی پرده‌برداری کرد که می‌تواند سه دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کند. این پد ۱۹ سیم‌پیچ در داخل خود دارد.
تبلیغات

شیائومی در مراسم Mega Launch که عصر امروز به‌وقت تهران برگزار شد، پد شارژ بی‌سیم جدیدی را به‌نمایش گذاشت. به‌نوشته‌ی ورج، پد شیائومی می‌تواند سه دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کند و از این حیث عملکردی شبیه پد شارژ بی‌سیم ایرپاور اپل دارد که تولید آن متوقف شد.

کاربر دستگاه را در هر جایی از سطح پد شیائومی قرار دهد، فرآیند شارژ آغاز می‌شود. طبق گفته‌ی شیائومی، پد شارژ بی‌سیم جدید این شرکت از ۱۹ سیم‌پیچ استفاده می‌‌کند و به‌ازای هر دستگاه حداکثر ۲۰ وات توان ارائه می‌دهد. دستگاه‌هایی که روی پد قرار می‌گیرند باید مجهزبه استاندارد Qi باشند و هیچ محدودیتی برای نوع دستگاه وجود ندارد.

پد شارژ بی‌سیم شیائومی با برچسب قیمت حدودا ۹۰ دلار ارزان‌تر از اکثر پدهای بی‌سیمی است که در بازار عرضه شده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی پد خود را در خارج از چین هم عرضه می‌کند یا خیر. 

شارژر بی سیم 80 وات شیائومی در مراسم Mega Launch

شارژر بی‌سیم ۸۰ وات

این نخستین باری نیست که شرکتی تصمیم می‌گیرد پد شارژ بی‌سیم مشابه آنچه اپل قرار بود تولید کند، بسازد. در سال ۲۰۱۹ شرکت Nomad پد شارژ Base Station Pro را عرضه کرد که ۱۸ سیم‌پیچ داشت و می‌توانست هر سه دستگاهی را که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کردند شارژ کند. کارشناس ورج می‌گوید یکی از مشکلات اساسی این بود که پد Nomad به‌غیر از آیفون، توان صرفا پنج وات برای شارژ دستگاه‌ها ارائه می‌داد.

 شیائومی در کنار پد شارژ بی‌سیم جدید، شارژر بی‌سیم ۸۰ واتی را نیز معرفی کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات