هاب USB-C ساتچی با پشتیبانی از 4K/60Hz رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین هاب USB-C ساتچی مجموعه‌ای پرکاربرد از درگاه‌ها را در دستگاهی واحد ارائه می‌دهد و از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

ساتچی (Satechi) به‌تازگی هاب USB-C جدیدی برای لپ تاپ معرفی و عرضه کرده است تا تمامی درگاه‌های مورد نیاز را ارائه بدهد. براساس گزارش  ورج، درگاه‌های هاب ۹۹٫۹۹ دلاری USB-C On-the-Go Multiport Adapter شبیه به دیگر هاب‌ها است؛ اما هر یک از درگاه‌ها از مشخصه‌ی سطح بالایی بهره می‌گیرد و همین موضوع دستگاه تولیدشده توسط ساتچی را ارزشمند می‌کند.

هاب جدید ساتچی با تبلت های مجهز به درگاه USB-C مثل مدل‌های اخیر آیپد پرو اپل هم کار می‌کند. در این هاب شاهد استفاده از درگاه HDMI هستیم که حداکثر وضوح 4K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. درگاه دیگر محصول از نوع USB-C PD است که از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند؛ البته باید آداپتور شارژ مناسبی را تهیه کنید.

شماری از هاب‌های امروزی با صرفا یک کابل عرضه می‌شوند؛ اما ساتچی گفته است USB-C On-the-Go Multiport Adapter به ‌همراه دو کابل USB-C به USB-C در دسترس قرار می‌گیرد. یکی از این کابل‌ها یک متر طول دارد و دیگری کابلی کوتاه است که به درد مسافرت می‌خورد.

هاب ساتچی از درگاه VGA با پشتیبانی از وضوح 1080p و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، دو درگاه USB-A، یک درگاه USB-C (صرفا برای انتقال داده)، درگاه اترنت گیگابیتی و اسلات کارت حافظه‌ی SD و micro SD بهره می‌برد. 

تبلت و کیبورد و عینک و هاب USB-C شرکت Satechi روی میز

در گذشته بارها هاب‌های USB-C را با مشخصات مشابه در بازار دیده‌ایم؛ اما کم پیش می‌آید که تمامی این درگاه‌ها در محصولی واحد قرار بگیرند. Sony MRW-S3 که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد درگاه شارژ ۱۰۰ وات USB-C PD ارائه می‌داد؛ ولی محتوای 4K را با نرخ نوسازی حداکثر ۳۰ هرتز تحت پشتیبانی قرار می‌داد.

یکی از هاب‌های USB-C انکر، مشخصه‌ی 4K/60Hz را به‌ همراه توان حداکثر ۱۰۰ وات (منهای ۱۵ وات ‌در زمان شارژ) ارائه می‌داد؛ اما از کابل USB-C کوتاهی بهره می‌گرفت که جداشدنی نبود. هاب جدید ساتچی برای وصل شدن به دستگاه صرفا یک درگاه USB-C را اشغال می‌کند؛ اما شماری از هاب‌ها درگاه‌های بیشتری اشغال می‌کنند. 

هاب USB-C On-the-Go Multiport Adapter به ‌دلیل داشتن درگاه VGA در کنار درگاه HDMI، مورد توجه است؛ البته براساس صفحه‌ی رسمی محصول در وب‌سایت ساتچی، درگاه VGA صرفا از Mirroring پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب اصلی‌ترین مزیت درگاه VGA ‌هنگام وصل کردن لپ تاپ یا تبلت به پروژکتور ارائه می‌شود.

همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم،‌ هاب جدید ساتچی با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار دارد. این شرکت می‌گوید تا روز ۱۵ مارس ۲۰۲۱ (۲۵ اسفند ۱۳۹۹) استفاده از کد MULTIPORT20 به علاقه‌مندان امکان می‌دهد USB-C On-the-Go Multiport Adapter را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات