پاوربانک مگ سیف انکر با ظرفیت پنج‌هزار میلی‌آمپرساعت برای آیفون رونمایی شد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین پاوربانک انکر به‌دلیل داشتن آهن‌ربا همچون گجت‌های مگ‌سیف به پشت آیفون‌ها می‌چسبد؛ اما اپل رسما آن را به‌عنوان پاوربانک مگ‌سیف نمی‌شناسد و این موضوع محدودیتی به‌همراه دارد.
تبلیغات

انکر به‌تازگی پاوربانک جدیدی معرفی کرده است که با استاندارد مگ‌سیف اپل (Apple MagSafe) سازگاری دارد و مستقیما به بخش پشتی آیفون متصل می‌شود تا بدون نیاز به کابل بتوانید گوشی را شارژ کنید. براساس گزارش خبرگزاری ورج، این پاوربانک با نام کامل Anker PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank شناخته می‌شود و قرار است ۳ مارس ۲۰۲۱ (۱۳ اسفند ۱۳۹۹) با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در‌دسترس قرار بگیرد.

از مدت‌ها پیش، شایعات می‌گویند اپل قصد دارد پاوربانک اختصاصی مبتنی‌بر استاندارد مگ‌سیف عرضه کند و انکر زودتر از کوپرتینونشین‌ها به فکر چنین راهکاری افتاده است. پاوربانک PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و ازلحاظ طراحی ظاهری به دیگر پاوربانک‌های انکر شباهت دارد. یکی از مشخصه‌های ظاهری این محصول نشانگر LED است که امکان می‌دهد بفهمید چقدر شارژ درون پاوربانک باقی مانده است.

در پاوربانک انکر درگاه خروجی USB-C برای شارژ با کابل را نیز شاهد هستیم. ظرفیت اضافی ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قطعا می‌تواند مدت‌زمان استفاده از آیفون‌ها را افزایش محسوسی دهد. این موضوع به‌ویژه برای گوشی آیفون ۱۲ مینی صدق می‌کند؛ البته پاوربانک انکر تأییدیه‌ی رسمی مگ‌سیف را ندارد.

پاوربانک انکر PowerCore Magnetic 5K Wireless روی آیفون 12 اپل در دست

شارژرهایی که اپل رسما تأیید می‌کند، همچون شارژرهای این شرکت می‌توانند آیفون‌ها را با توان حداکثر ۱۵ وات شارژ کنند؛ اما PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank دستگاه‌ها را با توان پنج وات شارژ می‌کند. آهن‌رباهای به‌کاررفته در پاوربانک انکر باعث می‌‌شوند این محصول همچون دیگر محصولات مبتنی‌بر مگ‌سیف به‌خوبی روی پشت آیفون‌ها قرار بگیرد؛ اما PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank نمی‌تواند مزایای معمول گجت‌های مگ‌سیف را ارائه دهد. 

همان‌طورکه اشاره کردیم، از مدتی پیش برخی شایعات گفته‌اند اپل روی پاوربانک اختصاصی برپایه‌ی استاندارد مگ‌سیف کار می‌کند که قطعا خواهید توانست ازطریق آن، آیفون‌ها را با توان ۱۵ وات شارژ کنید. نخستین‌بار در بتای سیستم‌عامل iOS 14.5 به پاوربانک اپل اشاره شد؛ اما ظاهرا اشاره به پاوربانک در آی او اس اکنون حذف شده است. تا زمانی‌که پاوربانک اپل عرضه شود‌، پاوربانک PowerCore جدید انکر گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کسانی است که دوست دارند وقتی در بیرون از خانه هستند، گوشی‌شان را بی‌سیم شارژ کنند. 

پاوربانک ۳۹٫۹۹ دلاری جدید انکر لحظاتی پس از معرفی، در آمازون برای پیش‌خرید دردسترس بود؛ اما اکنون امکان پیش‌خرید آن وجود ندارد. درحال‌حاضر، جزئیات بیشتری از دور بعدی پیش‌فروش پاوربانک انکر نمی‌دانیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات