داک تاندربولت 4 ریزر با نورپردازی Chroma RGB رونمایی شد

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین داک ریزر با درگاه‌های متنوعش از استاندارد USB 4 پشتیبانی می‌کند و به نورپردازی کروما RGB مجهز است. این محصول با قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

اگر مدت‌ها است به‌دنبال داک مجهز به درگاه تاندربولت 4 (Thunderbolt 4) برای لپ تاپ جدیدتان می‌گردید، بهتر است نیم‌نگاهی به محصول جدیدی بیندازید که ریزر به‌تازگی رونمایی کرده است. براساس گزارش خبرگزاری ورج، داک جدید ریزر با نام Razer Thunderbolt 4 Dock شناخته می‌شود و از انواع درگاه‌ها به‌همراه نورپردازی Chroma RGB برخوردار است.

ریزر می‌گوید داک جدیدش با استاندارد USB 4 سازگار و این موضوع به‌معنی سازگاری این محصول با نسل بعدی دستگاه‌های پرسرعت است. داک Razer Thunderbolt 4 با قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلار ازطریق فروشگاه ریزر برای پیش‌خرید در‌دسترس قرار دارد. برچسب قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلاری با درنظرگرفتن قابلیت‌های متنوع Razer Thunderbolt 4، قیمتی رقابتی محسوب می‌شود. 

داک آلومینیومی ریزر به رنگ مشکی مات مزین شده است و طراحی ساد‌ه‌ای دارد. در بخش جلویی، این داک میزبان یک درگاه کارت حافظه‌ی سریع UHS-II SD و یک درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و یک درگاه تاندربولت ۴ است تا مستقیما به رایانه‌ی شما متصل شود.

اکثر درگاه‌ها در بخش پشتی داک Razer Thunderbolt 4 قرار گرفته‌اند. این درگاه‌ها عبارت‌اند از: یک جک بشکه‌ای برای منبع تغذیه‌ی ۱۳۵ واتی، سه درگاه تاندربولت ۴ برای متصل‌کردن صفحه‌نمایش و لوازم جانبی (با پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال Core X)، یک درگاه اترنت گیگابیتی (Gigabit Ethernet) و سه درگاه USB Type-A 3.1 Gen ۲. 

ریزر Thunderbolt 4 Dock می‌تواند شارژ ۹۰ وات PD را به لپ‌تاپ‌ها ارائه دهد. اگر قصد دارید مانیتور اکسترنال به آن متصل کنید، بهتر است بدانید این داک می‌تواند حداکثر از دو مانیتور 4K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز یا یک مانیتور 8K با نرخ نوسازی ۳۰ هرتز پشتیبانی کند.

داک ریزر با لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ مجهز به درگاه تاندربولت ۳ و البته مدل جدید مک بوک پرو و مک بوک ایر اپل نیز سازگار است که به سیستم‌عامل macOS Big Sur مجهز هستند. همچنین، ریزر می‌گوید داک جدیدش با تمامی رایانه‌های سری مک مجهز به پردازنده‌ی M1 سازگار است که درگاه تاندربولت ۳ دارند. طول و عرض و ارتفاع داک جدید ریزر به‌ترتیب ۱۸٫۹ و ۷٫۴ و ۲٫۶ سانتی‌متر و وزنش ۳۴۰ گرم است.

داک جدید ریزر پاسخی تقریبا مستقیم به داک Kensington SD5700T محسوب می‌شود. Kensington SD5700T با برچسب قیمت ۲۸۹٫۹۹ دلاری، همان تعداد درگاه تاندربولت ۴ و یک درگاه اضافی USB Type-A دارد. ضخامت و وزن داک ریزر اندکی کمتر است و این داک به‌لطف داشتن چراغ LED جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد؛ بااین‌همه، نمی‌توان از اختلاف قیمت ۴۰ دلاری چشم‌پوشی کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات