احتمال معرفی شارژر ۶۷ وات GaN در کنار مدل جهانی شیائومی می ۱۱

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به‌تازگی توانسته است گواهی TUV را برای استفاده از شارژر ۶۷ وات GaN کسب کند. احتمالا این شارژر در کنار مدل جهانی شیائومی می ۱۱ معرفی می‌شود.
تبلیغات

شیائومی سال گذشته شارژر ۶۵ وات گالیوم نیترید (GaN) را معرفی کرد. این شارژر کوچک می‌تواند هر دستگاه دارای درگاه USB-C را شارژ کند.

به گزارش GSM‌Arena، امروز مشخص شد که شیائومی توانسته است گواهی TUV را برای مدل جدید این شارژر دریافت کند. در گواهی شیائومی به این موضوع اشاره می‌شود که توان شارژر GaN به ۱۱ وات در ۶٫۱ آمپر رسیده است که قدرت خروجی آن را به ۶۷٫۱ وات می‌رساند.

شارژر ۶۷ واتی GaN

این شارژر شیائومی با شماره مدل MDY-12-EU و MDY-12-ET شناخته می‌شود؛ سه حرف اول، معمولا نام محصولی است که شارژر به همراه آن عرضه ‌می‌شود و به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد معرفی گوشی هوشمندی خواهیم بود که به احتمال خیلی زیاد مدل جهانی می ۱۱ است.

در زمان معرفی شیائومی می ۱۱ در چین، به این موضوع اشاره شد که این گوشی شارژر نخواهد داشت؛ اما می‌توان شارژر ۶۵ وات GaN برای آن تهیه کرد.

هنوز نمی‌دانیم مدل ۶۷ وات شارژر GaN که گواهی TUV دریافت کرده است کی راهی بازار می‌شود؛ اما احتمالا تا چند روز دیگر شاهد معرفی این شارژر در کنار مدل جهانی شیائومی می ۱۱ خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات