شارژر مگ سیف بلکین به‌ همراه هدفون Soundform Freedom معرفی شد

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
بلکین در CES 2021 از شارژر دوگانه با پشتیبانی از استاندارد مگ سیف اپل به‌ همراه هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم Soundform Freedom رونمایی کرد.
تبلیغات

از زمان رونمایی استاندارد شارژ مگ سیف توسط اپل، تعداد شارژرهای رسمی تحت پشتیبانی این استاندارد بسیار کم بوده است. براساس گزارش ورج، بلکین در همین راستا دست‌به‌کار شده است تا تعداد شارژرهای تحت پشتیبانی MagSafe را افزایش دهد. شارژر بی‌سیم بلکین که با نام کامل و طولانی Belkin BoostCharge Pro MagSafe 2-in-1 Wireless Charger شناخته می‌شود، برچسب قیمت ۹۹٫۹۵ دلار را یدک می‌کشد.

این شارژر بلکین برخلاف BoostCharge Pro MagSafe 3-in-1 Wireless Charger، می‌تواند به‌جای سه دستگاه، دو دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کند. شارژر آینده‌نگرانه‌ی جذاب بلکین دارای یک پد مگ سیف و یک شارژر معمولی شی (Qi) است تا بتوانید ازطریق آن، ایرپادز (یا هر دستگاه دیگری که فرم فاکتور مشابهی داشته باشد) را شارژ کنید. بلکین جایگاه شارژ اپل واچ را که در مدل BoostCharge Pro MagSafe 3-in-1 Wireless Charger پیدا می‌شد، در مدل جدید حذف کرده است.

جدیدترین شارژر بلکین همچون مدل پیشین، به‌صورت رسمی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های تحت پشتیبانی مگ سیف با گواهی MFi شناخته می‌شود. BoostCharge Pro MagSafe 2-in-1 یکی از معدود شارژرهایی است که امکان دسترسی به توان ۱۵ وات شارژر مگ سیف را ممکن می‌کند. حذف کردن جایگاه شارژ اپل واچ در مدل جدید شارژر بلکین به کاهش قیمت شارژر منتهی شده است؛ درحالی‌که این شارژر با قیمت ۹۹٫۹۵ دلار ارائه می‌شود، مدل BoostCharge Pro MagSafe 3-in-1 با قیمت ۱۴۹٫۹۵ دلار به بازار عرضه شد.

BoostCharge Pro MagSafe 2-in-1 Wireless Charger بلکین قرار است در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) یا آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) سال جاری میلادی به بازار بیاید. در زمان عرضه، امکان تهیه‌ی این شارژر ازطریق وب‌سایت رسمی اپل و بلکین وجود خواهد داشت.

بلکین در کنار شارژر جدید، از دومین نسل هدفون‌ توگوشی تمام‌بی‌سیم با نام Soundform Freedom True Wireless Earbuds رونمایی کرد (بلکین به‌طور کلی به استفاده از نام‌های طولانی عادت دارد!). مدل اولیه‌ی هدفون توگوشی Soundform با قیت ۵۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه شد و یک ‌سری قابلیت پایه‌ایِ به‌خصوص داشت؛ اما مدل Soundform Freedom قابلیت‌های بیشتر و قیمت بالاتر دارد.

ایرباد جدید بلکین تا هشت ساعت شارژدهی می‌کند که به ‌لطف کیس، ۲۰ ساعت افزایش می‌یابد. بلکین Soundform Freedom از سیستم بهبودیافته‌ی حذف صدای پس‌زمینه استفاده می‌کند؛ اما در آن خبری از حذف فعال سروصدای محیط (Active Noise Cancellation) نیست. هدفون جدید بلکین از درگاه USB-C بهره‌مند است.

Soundform Freedom یکی از نخستین محصولات متفرقه‌ای است که با قابلیت Find My اپل کار می‌کند؛ اپل سال گذشته اعلام کرده بود که پشتیبانی از Find My را به برخی از دستگاه‌های متفرقه اضافه می‌کند. استفاده از Find My بدین معنی است که همچون ایرپادز اپل،‌ می‌توانید از اپلیکیشن Find My روی آیفون و مک برای پیدا کردن هدفون‌ گم‌شده‌ استفاده کنید.

هدفون توگوشی Soundform Freedom از شارژ Qi و USB-C پشتیبانی می‌کند، سَریِ قابل ‌تعویض دارد و از گواهی IPX5 برای مقاومت دربرابر عرق و پاشش آب بهره می‌برد. بلکین هنوز قیمت هدفون Soundform Freedom را اعلام نکرده است؛ اما این هدفون در تاریخی نامشخص در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) یا آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات