جدیدترین قاب‌های آهن‌ربایی Peak Design معرفی شد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت Peak Design جدیدترین خط‌تولید قاب‌ها و لوازم جانبی مغناطیسی خود را معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت Peak Design در حال حرکت به‌سمت بازار لوازم جانبی است. این شرکت که بیشتر به ساخت کیف‌های دوربین خود به‌نام Everyday معروف است، اکنون در مسیر بازار گوشی‌های هوشمند قدم برمی‌دارد و در حال تولید وسایل مختلفی با نام تجاری Mobile است. این شرکت لوازم جانبی مختلفی برای تلفن‌های هوشمند طراحی کرده است که از آن‌ها می‌توان به SlimLink، صفحه‌ی مربعی آهن‌ر‌بایی دارای بخش سرامیکی‌، اشاره کرد.

Peak Design برای گوشی‌‎های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ و سامسونگ گلکسی S20 قاب‌های Everyday تولید کرده که درون آن‌ها از SlimLink استفاده شده است. اگر مدل گوشی شما متفاوت است، باید از آداپتور جهانی SlimLink با مقداری چسب در پشت تلفن یا قاب خود استفاده کنید. این شرکت در آینده قصد دارد از مدل‌های بیشتر گوشی‌های هوشمند با Everyday Cases نیز پشتیبانی کند.

محصولات مغناطیسی شرکت Peak Design

پس از نصب SlimLink، گوشی هوشمندتان می‌تواند به‌سرعت به تعداد زیادی از لوازم جانبی مختلف متصل شود و می‌توانید دستگاه خود را به سه‌پایه‌ی کوچک، کیف‌پولی به‌عنوان پایه‌، دیوار، ماشین، دوچرخه و پایه‌های مختلف متصل کنید. بعضی از این‌ها فقط از آهن‌ربا کمک می‌گیرند؛ اما برای مثال اگر بخواهید گوشی هوشمند را به دوچرخه وصل کنید، باید از دندانه‌های پلاستیکی برای ایمنی بیشتر استفاده کرد.

Peak Design کار خود را تنها در این بخش متمرکز نکرده و گفته می‌شود سراغ ساخت شارژرهای بی‌سیم نیز رفته است. شارژرهای مذکور برای خانه و خودرو ساخته شده‌اند و به‌طور هم‌زمان با Everyday Case و Universal Adapter کار می‌کنند. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، SlimLink با بعضی از شارژر‌های بی‌سیم شخص ثالث نیز کار می‌کند؛ اما هنوز نام آن‎ها فاش نشده است.

محصولات مغناطیسی شرکت Peak Design

احتمالا برای بعضی سؤال شده است که چرا شرکت Peak Design هم‌زمان با معرفی سیستم آهن‌ربایی اپل، تصمیم گرفته است محصولات جدیدش را رونمایی کند؛ اما به‌نظر می‌رسد Peak Design برای انجام این کار دلیل منطقی دارد. به‌گفته‌ی این شرکت، Mobile با استاندارد لوازم جانبی MagSafe اپل سازگار خواهد بود. یکی از سخن‌گویان Peak Design گفته است که هدف اصلی این شرکت برای ساخت خانواده‌ی جدید محصولاتش، سازگاری همه‌ی آن‌ها با گوشی‌ها و قاب‌های MagSafe است. حتی براساس گفته‌های این فرد، Peak Design سعی می‌کند قاب‌های Everyday با شارژرهای MagSafe کاملا سازگار باشند.

محصولات مغناطیسی شرکت Peak Design

درواقع، می‌توان گفت که مسئولان شرکت Peak Design تصمیم گرفته‌اند محصولات جدیدشان کاملا با لوازم جانبی اپل سازگاری داشته باشد. شرکت مذکور درباره‌ی محصولاتش گفته است که SlimLink باید دقیقا وسط گوشی هوشمند متصل شود؛ اما مسئله این است که در وسط پنل پشتی بعضی گوشی‌های هوشمند فلش LED قرار دارد. یکی از افرادی که با گوشی OnePlus 8 از نمونه‌های اولیه این شرکت استفاده کرده، می‌گوید با اینکه SlimLink را کمی پایین‌تر از وسط دستگاه متصل کرده، به‌مشکل برنخورده است. گفته می‌شود قاب همه‌کاره‌ی Peak Design یکی از گزینه‌های برتر آن است.

محصولات مغناطیسی شرکت Peak Design

به‌نظر می‌رسد محصولات شرکت Peak Design از جنس بسیار خوبی ساخته شده باشند. سه‌پایه‌ی آلومینیومی یک سر توپی‌شکل دارد که موقعیتش را کاملا حفظ می‌کند. قطعه‌ی مربعی آهن‌ربایی می‌تواند دستگاه شما را در هر دو حالت افقی و عمودی نگه دارد. این مسئله باعث می‌شود که بتوانید راحت‌تر فیلم ببینید یا کارهای دیگری با تلفن هوشمند خود انجام دهید. یکی از گزینه‌های جذاب دیگر، نگه‌دارنده‌ای است که برای موتور و دوچرخه ساخته شده و می‌توان از آن حتی برای نگه‌داشتن گوشی هوشمند در سرعت زیاد نیز استفاده کرد.

محصولات مغناطیسی شرکت Peak Design

Peak Design در حال عرضه‌ی خط‌تولید Mobile خود در کیک‌استارت است و برای محصولات جدیدش رویکرد مشابهی با خط‌تولید Everyday در پیش گرفته. مانند همیشه کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای این پروژه تشکیل شده است. همه می‌دانند که ممکن است پروژه‌ی کیک‌استارتر هیچ‌وقت محقق نشود، اما Peak Design شرکتی است که تاکنون ثابت کرده می‌تواند به قول‌ها خود عمل و محصولات جدیدش را با سرمایه‌گذاری مردمی عرضه کند.

همچنین، شرکت مذکور وعده داده است که از بهار سال آینده، سیستم لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند جدیدش برای سفارش ازطریق وب‌سایت و خرده‌فروشان شخص ثالث دردسترس خواهد بود. اکوسیستم MagSafe نیز ممکن است تا آن زمان گسترش یابد و در بخش‌های مختلف پیشرفت کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی محصولات شرکت Peak Design چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات