آیفون ۱۲ در فرانسه با ایرپادز در جعبه عرضه می‌شود

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
قوانین دولت فرانسه می‌گویند برای درامان‌ماندن کودکان از تابش الکترومغناطیسی گوشی‌ها، باید در جعبه‌ی گوشی هدفون وجود داشته باشد؛ به‌همین دلیل اپل در فرانسه آیفون ۱۲ را با هدفون عرضه می‌کند.
تبلیغات

اپل در جریان برگزاری مراسم Hi, Speed اعلام کرد گوشی‌های سری آیفون ۱۲ بدون شارژر و هدفون سیمی ایرپادز (EarPods) به بازار عرضه می‌‌شوند و زمان زیادی نگذشته بود که متوجه شدیم شارژر و هدفون از جعبه‌ی گوشی‌های آیفون SE 2020 و آیفون XR و آیفون ۱۱ که هنوز توسط اپل به‌فروش می‌رسند حذف شده‌اند. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد اپل نمی‌تواند آیفون ۱۲ را در سراسر دنیا بدون هدفون عرض کند.

خبرگزاری مک‌رومرز در گزارشی نوشت اپل بنابه‌ قوانین وضع‌شده توسط دولت فرانسه در زمینه‌ی تابش‌های ناشی از گوشی‌های موبایل باید در جعبه‌‌ی آیفون‌هایی که در این کشور عرضه می‌کند هدفون سیمی ایرپادز را قرار دهد. اپل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری سی‌نت رسما اعلام کرد که این موضوع صرفا شامل کشور فرانسه می‌شود و هیچ کشور دیگری آیفون‌های اپل را با هدفون دریافت نمی‌کند.

قوانین وضع‌شده توسط دولت فرانسه در زمینه‌ی تابش‌های ناشی از دستگاه‌ها اعلام می‌کنند که گوشی‌های هوشمند باید حتما در جعبه‌ی خود هدفون داشته باشند؛ بنابه‌اعلام دولت فرانسه، استفاده از هدفون در جعبه‌ باعث می‌شود کودکان زیر ۱۴ سال از تابش‌های الکترومغناطیسی ناشی از گوشی‌های هوشمند و اثرات مضر آن در امان باشند. اگر گوشی‌ها بدون هدفون عرضه شوند، مجازات ۷۵٬۰۰۰ یورویی شامل آن‌ها می‌شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات