شارژر بی سیم شرکت MPOW در آستانه مراسم Hi, Speed برای آیفون ۱۲ معرفی شد

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکتی ژاپنی با نام MPOW به‌تازگی شارژر بی‌سیم جدیدی برای آیفون ۱۲ معرفی کرده است که به‌صورت مغناطیسی به پشت گوشی می‌چسبد و آن را شارژ می‌کند.
تبلیغات

یکی از وب‌سایت‌‌های نزدیک ‌به اپل با نام Macotakara به وسیله‌ی جانبی جدید شرکتی ژاپنی با نام MPOW اشاره کرد که به‌تازگی معرفی شده است. این وسیله‌ی جانبی به‌صورت مغناطیسی به آیفون‌های اپل متصل می‌شود و آن‌ها را شارژ می‌کند. Macotakara می‌گوید این شارژر بی‌سیم مخصوص «آیفون جدید» است.

حتما ببینید: لیست قیمت گوشی

شرکت MPOW در بخش توضیحات شارژر می‌نویسد با محصولی طرف هستیم که مکانیسم مغناطیسی حلقه‌ای‌شکل دارد که شبیه به مکانیسم جدیدی است که در آیفون ۱۲ به‌کار رفته. این موضوع باعث می‌شود شارژر جدید بتواند محکم به آیفون ۱۲ اپل بچسبد. شارژرهای معمولی ممکن است پس از زمانی خاص اندکی جابه‌جا شوند و نتوانند پایدار گوشی را شارژ کنند؛ اما این اتفاق برای شارژر جدید MPOW رخ نمی‌دهد. MPOW به‌طور واضح می‌گوید محصول جدیدش با آیفون‌های جدید سازگار است و نمی‌توان از آن برای شارژکردن گوشی‌های هوشمند دیگر استفاده کرد. 

قطعات شارژر بی سیم MPOW برای گوشی آیفون ۱۲ / iPhone 12 اپل

شارژر بی‌سیم MPOW در حالی معرفی شد که فقط چند ساعت تا آغاز مراسم بزرگ Hi, Speed اپل برای رونمایی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ فاصله داریم؛‌ جایی که انتظار می‌رود شرکت کوپرتینویی چهار گوشی یعنی آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس (Apple iPhone 12 Pro Max) را به‌همراه هوم‌پاد مینی و نسل جدید اپل TV و ردیاب هوشمند ایرتگز و هدفون دورگوشی ایرپادز استودیو رونمایی کند. بسیاری از شایعه‌ها می‌گویند اپل امشب دو شارژر بی‌سیم جدید نیز با نام مگ‌سیف (MagSafe) معرفی می‌کند. گفته می‌شود شارژرهای جدید اپل با نام MagSafe Charger و MagSafe Duo Charger شباهت‌های زیادی با محصول جدید MPOW دارند. 

زومیت امشب ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران پوشش جامع ویدئویی و متنی از مراسم مهم اپل ارائه می‌دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات