با این صندلی ۳۳۰۰ دلاری تصاویر را مانند ابرشرورها ویرایش کنید

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صندلی کلوونز که در طراحی آن از شکل ظاهری عقرب الهام گرفته شده، قادر به تنظیم حالت صندلی در شش زاویه مختلف بین ۱۲۰ الی ۱۷۰ درجه است.
تبلیغات

کلوونز (Cluvens) نام استارتاپی جدید است که در زمینه ساخت لوازم جانبی کامپیوتر، میز و صندلی گیمینگ فعالیت دارد. کلوونز اخیرا محصولی متفاوت را به‌نام «Cluvens Scorpion Computer Cockpit» رونمایی کرده که قادر به تغییر وضعیت صندلی به شش حالت مختلف است.

صندلی جدید کلوونز از بخش‌های مختلفی تشکیل یافته که درواقع از اسکلت عقرب برای طراحی آن الهام گرفته شده است. در انتهای صندلی که شبیه به دم عقرب طراحی شده، نمایشگرهایی قرار می‌گیرد که با تغییر وضعیت صندلی، زاویه‌ی نمایشگرها نیز برای ارائه‌ی هرچه بهتر محتوا به کاربر تنظیم می‌شود.

در قسمت پایینی صندلی، پایه‌هایی وجود دارد که قادر به تنظیم ارتفاع هستند. همچنین در دسته سمت راستی صندلی، میزی متصل شده تا کیبورد و ماوس روی آن قرار بگیرد. صندلی کلوونز را می‌توان پکیجی کامل دانست که کاربر را در حالت تماشای ویدئو، کار با رایانه شخصی و حتی تجربه بازی‌های ویدیویی به ادوات و تجهیزات دیگر بی‌نیاز می‌سازد.

نمای جلویی صندلی کلوونز

طراحی صندلی کلوونز به‌قدری در نوع خود جالب است که انگار از فیلم‌های ابرقهرمانان به دنیای واقعی آمده و کاربر را در نقش ابرشرورها قرار می‌دهد. بااین‌حال، استفاده از چنین صندلی ارزان نخواهد بود و علاقه‌مندان باید مبلغی به ارزش ۳،۳۰۰ دلار برای خرید محصول جدید کلوونز بپردازند.

روی دم صندلی می‌توانید نمایشگری ۴۹ اینچی یا سه نمایشگر ۲۹ اینچی قرار دهید. درواقع صندلی کلوونز به شما اجازه نصب مدل‌های مختلفی از نمایشگرها را می‌دهد. برخورداری از سه درگاه HDMI/DP و پایه‌های نگه‌دارنده دقیقا مواردی هستند که نیازتان با نصب هرگونه مانیتور مدرنی را برآورده می‌سازند.

نمای پشتی  صندلی کلوونز

روی دسته‌ی صندلی دکمه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، صندلی در ۶ حالت مختلف قرار می‌گیرد و حتی می‌توان فاصله نمایشگرها و زاویه‌ای را که تنظیم می‌شوند نیز تغییر داد. در میان حالات مختلف قرارگیری صندلی می‌توان به حالتی با زاویه ۱۷۰ درجه‌ای نیز اشاره کرد که بسیار مناسب برای تماشای محتوا است. برای ساخت صندلی از متریال‌های بسیار مقاوم استفاده شده تا کاربران در وزن‌های مختلف بتوانند از محصول جدید کلوونز استفاده کنند.

جالب است بدانید صندلی کلوونز دارای سیستم ماساژور نیز هست و علاوه بر ماساژورها، سیستم گرمایشی نیز استفاده شده تا لذت تجربه بازی یا انجام کار با محصول کلوونز چند برابر شود. در صفحه وب‌سایت کلوونز اشاره شده که ارسال صندلی پس از سفارش بین ۳ تا ۶ هفته طول می‌کشد و نصب آن نیز بین ۱ تا ۲ ساعت زمان می‌برد. برای کسب اطلاعات بیشتر ازطریق این لینک می‌توانید به سایت سازنده محصول بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات