مشخصات اولیه گیمبال DJI Osmo Mobile 4 فاش شد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی فا‌ش‌شده از DJI Osmo Mobile 4 نشان می‌دهد این گیمبال موبایلی برخی بهبودها نسبت‌به نسل قبل به‌خود دیده و احتمالا به‌زودی با قیمت نزدیک‌به ۱۵۰ یورو رونمایی می‌شود.
تبلیغات

آن‌طور که شواهد اخیر نشان می‌دهند DJI احتمالا به‌زودی گیمبال موبایلی جدیدی را با نام DJI Osmo Mobile 4 رونمایی می‌کند. گزارش جدیدی که وب‌سایت وین‌فیوچر به‌نقل از منابع آگاه نوشته است ادعا می‌کند گیمبال جدید DJI درنهایت OM 4 نامیده می‌شود. تحلیلگر رسانه‌ی وین‌فیوچر در صفحه‌ی خود در توییتر، ویدئوی منتسب به گیمبال جدید DJI را فاش کرده است. این ویدئو نشان می‌دهد OM 4 قرار است دارای دو مکانیسم آهنربایی جدید برای اتصال به گوشی باشد که به شما امکان می‌دهد گوشی خود را در زمانی سریع به گیمبال متصل کنید؛ این قابلیت، بهبود محسوسی نسبت‌به مدل پیشین به‌حساب می‌آید. 

اگر ویدئوی فاش‌شده حقیقی باشد،‌ قرار است مدل جدید گیمبال‌های سری Osmo یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف گیمبال Osmo Mobile 3 را که کارشناسان به آن انتقاد زیادی کرده بودند برطرف کند. در گیمبال نسل قبل مجبور بودید گوشی هوشمند خود را به‌صورت دستی در درون محفظه‌ی ویژه‌ی گیمبال قرار دهید؛ بااین‌حال در OM 4 می‌توانید دیسک مغناطیسی ویژه‌ای را روی پشت گوشی قرار دهید تا بتوانید گوشی را به‌سادگی به گیمبال متصل کنید. 

وین‌فیوچر همچنین تصویر دو مانت مربوط به گیمبال جدید DJI را که به بخش پشتی گوشی می‌چسبد، منتشر کرده است:

دو گوشی آیفون 11 با مانت مغناطیسی گیمبال دی جی آی آزمو موبایل 4 / DJI OM 4

درکنار موارد یادشده، ویدئوی فاش‌شده از OM 4 بیشتر روی قابلیت‌های نرم‌افزاری تمرکز می‌کند. در این ویدئو شاهد قابلیت جالبی برای بزرگ‌نمایی پویا هستیم. این قابلیت می‌تواند هنگامی که گوشی را به سمت جلو می‌برید به‌صورت خودکار کوچک‌نمایی کند تا جلوه‌ی کلاسیک Dolly ایجاد شود. دیگر قابلیت‌‌ها نظیر کنترل با ژست حرکتی و هایپرلپس نیز قرار است در OM 4 حضور داشته باشند.

گفته می‌شود Osmo Mobile 4 باتری ۲٬۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و این باتری می‌تواند به‌مدت حداکثر ۱۵ ساعت انرژی موردنیاز گیمبال را تأمین کند. این باتری ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. وین‌فیوچر می‌گوید Osmo Mobile 4 به‌زودی با قیمت نزدیک‌به ۱۵۰ یورو به‌زودی معرفی می‌شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی گیمبال جدید DJI دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات