ترک پد بی سیم W-Touch برای کامپیوترهای ویندوزی معرفی شد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Brydge به‌تازگی ترک‌پد جدیدی با نام W-Touch معرفی کرده که از درایور پرسژن پشتیبانی می‌کند و بدنه‌ی آلومینیومی مشکی دارد و تا یک ماه عمر باتری ارائه می‌دهد.
تبلیغات

Brydge شرکتی است که در حوزه‌ی تولید لوازم جانبی فعالیت می‌کند و برای علاقه‌مندان به این حوزه، نامی آشنا است. این شرکت به‌تازگی ترک‌پد بی‌سیم مستقل جدیدی به‌نام W-Touch رونمایی کرده که ویژه‌ی رایانه‌های ویندوزی دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها است. در این ترک‌پد، از سطح لمسی بسیار بزرگی در ابعاد ۱۴۰ در ۸۴ میلی‌متر استفاده شده است. نگاهی کلی به محصول نشان می‌دهد W-Touch می‌تواند تجربه‌ای شبیه به مجیک‌ ترک‌پد اپل (Apple Magic Trackpad) را به رایانه‌های مبتنی‌بر سیستم‌عامل ویندوز بیاورد. ناگفته نماند W-Touch از ژست‌های لمسی چندانگشتی هم پشتیبانی می‌کند.

Brydge در توضیحات مربوط به محصول می‌گوید W-Touch می‌تواند تمامی قابلیت‌هایی که ترک‌پد لپ‌ تاپ ارائه می‌دهد، به رایانه‌ی رومیزی شما بیاورد. در نظر داشته باشید W-Touch در دسته‌ی تاچ‌پد‌های پرسژن جای می‌گیرد و بدنه‌‌اش آلومینیومی مشکی‌رنگ مشکی است و به بلوتوث ۴٫۲ مجهز شده و باتری آن تا یک ماه شارژدهی می‌کند. فرایند شارژ محصول با درگاه USB-C انجام می‌گیرد.

امکان پیش‌خرید محصول با قیمت ۹۹ دلار فراهم شده است. Brydge ترک‌پد بی‌سیم W-Touch را سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) دردسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. ۱۰۰ دلار برای ترک‌پد هزینه‌ی زیادی است؛ اما محصول Brydge، تنها ترک‌پد ساخته‌شده با همکاری نزدیک مایکروسافت است؛ بنابراین، با دیگر محصولات مشابه تفاوت دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات