قلم جدید Surface Slim مایکروسافت باتری قابل شارژ دارد

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت ساعاتی پیش در رویداد سخت‌افزاری خود، قلمی بی‌نظیر و کاربردی را رونمایی کرد که امکانات درخورتوجهی دراختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

مایکروسافت امروز در رویداد اختصاصی‌اش، قلم جدید Surface Slim را رونمایی کرد که در بالای صفحه‌کلید Surface Pro X Type Cover قرار گرفته است. نکته‌ی جالب این قلم آن است که به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و از باتری قابل‌شارژ برخوردار است. درواقع، این باتری جایگزین باتری‌های AAAA در مدل‌های قدیمی‌تر است. بیرون‌کشیدن قلم به‌طور خودکار با ظاهرشدن منویی در پس‌زمینه همراه خواهد بود که به شما این امکان را می‌دهد بلافاصله طراحی و یادداشت را در برنامه‌هایی مانند Whiteboard شروع کنید.

قلم مایکروسافت

مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی برای استفاده‌ی بیشتر از این قلم در بسته‌ی نر‌م‌افزاری آفیس، به‌ویژه ویرایش‌های درون‌متنی Word فراهم کرده است. قلم Surface Slim می‌تواند با خط‌کشیدن زیر خطوط درون اسناد، بخش‌های دلخواه را از متن حذف یا به آن اضافه کند و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه خواهد داشت. درواقع، این محصول کارایی و عملکرد قلم را برای کاربران بیشتر کرده است. همچنین، می‌توانید از این قابلیت برای نوشتن نظرات در اسناد آفیس یا واردکردن داده در جدول‌های اکسل استفاده کنید.

قلم Surface Pen قلمی کاملا کاربردی است که با قابلیت تشخیص زاویه ارائه شده و می‌تواند با تنظیم زاویه‌ی قلم مانند مداد سایه بزند. در انتهای این قلم، نیز پاک‌کن تعبیه شده که حس مداد واقعی را به کاربران منتقل خواهد کرد.

طبق اطلاعات فعلی، قلم Surface Slim برای اضافه‌کردن و تغییر و به‌روزرسانی یا حتی حذف متون در برنامه‌های مختلف آفیس کاربردی خواهد بود. ناگفته نماند هنوز مشخص نیست قلم سرفیس اسلیم به طور جداگانه دردسترس خواهد بود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات