مایکروسافت احتمالا مدل جدید ماوس و کیبورد Ergonomic را به‌زودی معرفی می‌کند

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعه‌ای جدید، مایکروسافت قصد دارد به‌زودی مدل جدید ماوس و کیبورد خاطره‌انگیز سری Ergonomic خود را رونمایی کند.
تبلیغات

مایکروسافت قصد دارد در روز ۲ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۰ مهر ۱۳۹۸) با برگزاری رویدادی ویژه، محصولات سخت‌افزاری جدید خانواده‌ی سرفیس را رونمایی کند؛ اما دستگاه‌های جدید خانواده‌ی سرفیس، تنها محصولاتی نیستند که مایکروسافت در پی معرفی آن‌ها در رویداد ۱۰ مهر است؛ در واقع تمرکز اصلی این مراسم روی دستگاه‌های خانواده‌ی سرفیس خواهد بود، اما ردموندی‌ها احتمالا محصولات دیگری را نیز معرفی خواهند کرد.

براساس شایعه‌ای جدید، مایکروسافت در پی آن است تا در رویداد پیش‌رو،‌ مدل جدید کیبورد نمادین سری ارگونومیک (Microsoft Ergonomic Keyboard) را معرفی کند. مدل جدید کیبورد ارگونومیک از همان طراحی قبلی بهره خواهد گرفت و دارای برچسب قیمت ۵۹/۹۹ دلار خواهد بود. کیبورد جدید به‌جای درگاه قدیمی ps/2 از درگاه USB استفاده خواهد کرد.

البته کیبورد موردبحث، تنها محصول جدیدی نیست که مایکروسافت قصد رونمایی آن را در کنار محصولات خانواده‌ی سرفیس دارد. شایعه‌ی جدید می‌گوید که ردموندی‌ها احتمالا مدل جدید ماوس ارگونومیک (Microsoft Ergonomic Mouse) را نیز معرفی خواهند کرد. پیش‌بینی می‌کنیم که این ماوس حدود ۴۰ یورو قیمت داشته باشد. ماوس جدید هم از درگاه USB استفاده خواهد کرد.

افزون بر موارد یادشده، مایکروسافت قصد دارد مدل جدید ماوس و کیبورد بلوتوثی کلاسیک خود را نیز معرفی کند. این ماوس و کیبورد همان‌طور که از نام‌شان پیدا است،‌ برای اتصال به دستگاه‌های مختلف از بلوتوث استفاده خواهند کرد. کیبورد بی‌سیم کلاسیک مایکروسافت قیمتی در حدود ۵۰ دلار خواهد داشت؛ در ضمن تهیه‌ی ماوس بی‌سیم کلاسیک این شرکت ۲۰ دلار برای شما هزینه‌بر خواهد بود. مدل قبلی این ماوس و کیبورد کلاسیک تنها در رنگ سفید عرضه شده بود؛ اما شایعه‌ها می‌گویند که مدل جدید قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و هُلویی روانه‌ی بازار شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات