با هارد درایو اکسترنال AC630 اپیسر آشنا شوید

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هارددرایو اکسترنال اپیسر AC630 با طراحی منحصر‌به‌فرد و کارایی فوق‌العاده، ازجمله درایو‌های اکسترنال مقاوم در بازار به‌شمار می‌آید که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.
تبلیغات

اپیسر نامی شناخته‌شده در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال است که در زمره پنج شرکت مطرح تولیدکننده حافظه در سطح جهان قرار دارد. این شرکت تمام تلاش خود را جهت ارتقا فناوری و ارائه خدمات برتر به مشتریان به کار گرفته و به همین دلیل جوایز متعددی از رسانه‌های مختلف دریافت کرده است. از جمله محصولات اپیسر می‌توان به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال، پاوربانک، SSD، کارت‌های حافظه و حافظه‌های مورد کاربرد در صنعت و صنایع نظامی اشاره کرد.

برای علاقه‌مندان به فعالیت در فضای باز، بسیار مهم است که هارد دیسکی با قابلیت حفاظت اطلاعات دربرابر تأثیرات عوامل خارجی داشته باشند. در این راستا و برای مقابله با آسیب‌های احتمالی، اپیسر به‌عنوان یکی از نوآوران درعرصه تولید حافظه، هارد دیسک قابل حمل و ضد ضربه و ضدآب AC630 USB 3.1 Gen 1 را معرفی کرده است. AC630 در دو ظرفیت 1TB و 2TB با طراحی زیبا و کاور دور نارنجی تولید شده است؛ درکنار طراحی زیبا، این محصول رابط USB 3.1 Gen 1 پشتیبان سرعت سریع مورد نیاز شما خواهد بود.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین، نماینده انحصاری اپیسر در ایران مراجعه کنید. در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو، نگاهی به این هارد درایو اکسترنال داشته باشیم.

دیدگاه شما در مورد این هارد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات