با هارد درایو اکسترنال AC731 اپیسر آشنا شوید

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
هارددرایو AC731 اپیسر با طراحی منحصر‌به‌فرد و کارایی فوق‌العاده، ازجمله درایو‌های اکسترنال مطرح در بازار به‌شمار می‌آید که ویژگی‌های مطرحی دارد.
تبلیغات

اپیسر توانسته با ایجاد طراحی‌های متفاوت و عملکرد فوق‌العاده سخت‌افزاری، درزمره‌ی پنج شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی حافظه در سطح جهان قرار بگیرد. یکی از نکاتی که در تمامی محصولات این شرکت مدنظر قرار می‌گیرد، طراحی منحصر‌به‌فرد است.

طراحی زیبا با پوشش سیاه در هارد اکسترنال AC731 باعث شده این محصول مدنظر کاربران خاص‌پسند قرار گیرد. این شاهکار اپیسر علاوه‌بر طراحی پیشرفته و ضدضربه‌بودن، با پوشش چرمی مات و باکیفیتش گزینه‌ای مناسب برای تجار بازارهای کنونی به‌شمار می‌آید. افزون‌براین، این بافت چرمی می‌تواند از لیزخوردن محصول در دست جلوگیری کند. برای حفاظت از اطلاعات باارزش کاربر، این محصول در رده‌ی هارددرایوهای ضدضربه با درجه‌ی نظامی ساخته شده و آزمایش‌های نظامی مربوط‌به افتادن از ارتفاع 1.2 متری را به‌آسانی گذرانده است. 

دومین نوع حفاظت این محصول دریافت استاندارد IP68 ضدآب و ضدگردوغبار است؛ به‌طوری‌که کاملا دربرابر غبار مقاوم است و می‌تواند به‌مدت یک ساعت در عمق یک متری آب بدون آسیب‌دیدن اطلاعات کاربر غوطه‌ور بماند. سومین نوع حفاظت ساختار تعلیق داخلی منحصربه‌فرد آن است. AC731 میزان لرزش را کاهش داده و تأثیرات ناشی از برخوردهای اتفاقی را به‌حداقل رسانده است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین،نماینده انحصاری اپیسر در ایران مراجعه کنید. درادامه، همراه باشید تا در قالب ویدئو با این محصول بیشتر آشنا شوید:

دیدگاه شما درباره‌ی این هارد اکسترنال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات