تیزر تبلیغاتی از گوشی تاشوی موتورولا ریزر 5G منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا در نظر دارد ۱۹ شهریور از گوشی تاشوی جدید خود به‌نام موتورولا ریزر 5G با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 765G رونمایی کند.
تبلیغات

انتظار می‌رود در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) شرکت موتورولا که از زیرمجموعه‌های شرکت چینی لنوو محسوب می‌شود از جدیدترین دستاورد خود رونمایی کند. برای مدتی می‌شود که موتورولا روی گوشی تاشویی به‌نام ریزر 5G کار می‌کند؛ محصولی که جانشین ریزر ۲۰۱۹ است و زیرمجموعه لنوو به موفقیت آن امید فراوانی دارد.

با وجود فاصله زمانی بسیار کوتاه به برگزاری رویداد موتورولا، تیزر تبلیغاتی از ریزر 5G منتشر شده که کمی ما را با طراحی آن آشنا می‌سازد. در تیزر که ریزر 5G در مقابل آینه‌ای قرار گرفته است، مدلی از گوشی‌های تاشوی قدیمی موتورولا نیز مشاهده می‌شود که درواقع یادآور خاطرات قدیمی برای کاربران و علاقه‌مندان به محصولات شرکت موتورولا خواهد بود.

درحقیقت می‌توان موتورولا را بابت انتشار پوستر تبلیغاتی هوشمندانه ریزر 5G ستایش کرد. موتورولا از سازندگان قدیمی گوشی‌های موبایل است و البته در میان محصولات این شرکت، گوشی‌های تاشو از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده‌اند. سران موتورولا نیز انتظار دارند ریزر 5G بتواند موفقیتی شبیه به محصولات قدیمی این شرکت داشته باشد.

تیزر تبلیغاتی موتورولا ریزر 5 جی

درصورتی‌که تاکنون تصاویری از طراحی گوشی موتورولا ریزر 5G مشاهده نکرده‌اید در ادامه تصاویری رندرشده به‌همراه پوستر تبلیغاتی رسمی از ریزر 5G را برایتان قرار داده‌ایم. در تصاویر مشخص می‌شود که ریزر 5G مجهز به دو نمایشگر شده است. در حالت اولیه، نمایشگری کوچک دراختیار کاربر قرار می‌گیرد که کارهای ساده مانند برقراری تماس را بدون نیاز به نمایشگر ثانویه بتوان انجام داد؛ اما در حالت گسترده، نمایشگری یکپارچه و نسبتا کشیده، البته با ابعادی نامشخص قابل استفاده خواهد بود.

تصاویر رندرشده موتورولا ریزر 5 جی

ریزر مجهز به تراشه اسنپدراگون 765G شده که درنتیجه امکان استفاده از ارتباطات 5G را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. موتورولا در نظر دارد دو مدل از ریزر را به بازار عرضه کند. در مدل اول از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی استفاده شده است؛ اما مدل دیگر از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که ظرفیت باتری ریزر 5G چه مقدار است؛ اما می‌دانیم که برای شارژ آن از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده خواهد شد.

موتورولا برای دوربین سلفی از حسگری ۲۰ مگاپیکسلی و برای دوربین اصلی نیز حسگری ۴۸ مگاپیکسلی انتخاب کرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که خبری از حسگر فوق عریض یا تله‌فوتو نخواهد بود. در هر صورت باید تا زمان رونمایی از ریزر 5G صبر کرد و دید که موتورولا چه سورپرایزهایی را برایمان در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات