سامسونگ در حال ساخت فیلمی با وضوح 8K با گوشی های گلکسی نوت ۲۰ و اس ۲۰ است

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ قصد دارد تا برای نشان دادن قدرت دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۲۰ و نوت ۲۰، فیلمی را با وضوح 8K تولید کند.
تبلیغات

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که در حال ساخت فیلمی است که به‌طور کامل توسط دوربین‌‌های قدرتمند پرچم‌دار‌هایش یعنی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ فیلم‌برداری شده است. با این دو گوشی قرار است فیلمی به‌نام Untact فیلم‌برداری شود.

سامسونگ اعلام کرده است که برای فیلم‌برداری بعضی از صحنه‌ها و جلوه‌های ویژه ممکن است از دستگاه‌های مختلف استفاده کنند؛ اما به‌طور کلی فیلم‌برداری این اثر توسط دو گوشی پرچم‌دار سال جاری سامسونگ انجام خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد تا با افتتاح دو سالن سینما در سئول، ماه آینده، اولین نمایش‌های فیلم Untact را در تلویزیون‌های بزرگ QLED و وضوح 8K خود را شروع کند. البته این سالن‌ها گنجایش کمی دارند و این نمایش‌ها بسیار محدود خواهند بود؛ البته این فیلم، بعد از پایان اکران‌های محدودش در یوتیوب استریم خواهد شد. 

کارگردانی این فیلم را کین جی-وونگ برعهده دارد که بیشتر به خاطر تولید و کارگردانی فیلم‌های ترسناک معروف است؛ کیم جو-هون و کیم گو-اون هم به‌عنوان بازیگرهای اصلی این فیلم حضور خواهند داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات