ظرفیت احتمالی باتری گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ مشخص شد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت شایعات، میزان ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۱ پلاس نسبت به مدل موجود در گلکسی اس ۲۰ پلاس بیشتر خواهد بود.
تبلیغات

با وجود اینکه زمان بسیاری تا رونمایی از سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ باقی مانده است؛ اما همچنان شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در مورد پرچم‌داران نسل بعدی شرکت کره‌ای هستیم. درحال‌حاضر حتی نام این سری مشخص نیست و در برخی از شایعات به سری گلکسی اس ۲۱ و در برخی دیگر نیز به سری گلکسی اس ۳۰ اشاره می‌شود. بااین‌حال، گزارش‌های جدید به میزان ظرفیت باتری یکی از مدل‌های پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ اشاره دارند.

در گزارش‌ها آمده است که گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ، باتری با ظرفیت ۴،۸۰۰ میلی‌آمپرساعت را یدک می‌کشد. جالب است بدانید که میزان ظرفیت باتری در گلکسی اس ۲۰ پلاس معادل ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بود.

برای اولین‌بار نیست که در مورد میزان ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۱ پلاس خبری منتشر می‌شود. در گزارش‌های پیشین اشاره شده بود که شرکت کره‌ای برای گوشی پرچم‌دار جدید خود از باتری با ظرفیت ۴،۶۶۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

در هر صورت شاید در هردو خبر با اختلاف میزان ظرفیت باتری مواجه شویم؛ اما آنچه هردو گزارش به آن اشاره می‌کنند، افزایش میزان ظرفیت باتری در گلکسی اس ۲۱ پلاس نسبت به اس ۲۰ پلاس است. در ادامه گزارش اشاره می‌شود که تولید باتری‌های جدید به عهده شرکت Ningde Amperex Technology سپرده شده و انتظار می‌رود باتری موردنیاز برای سری گلکسی اس ۲۱ را بسازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات