گفت‌وگوی زومیت با پشوتن پورپزشک؛ خدمات لجستیک پادرو چیست؟

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پادرو پلتفرم هوشمندی مبتنی بر تکنولوژی برای همه کسب‌وکارها و حتی کاربرانی است که بسته یا بار برای جابه‌جایی دارند. در گفت‌وگو با پشوتن پورپزشک، بنیان‌گذار پادرو بیشتر با این سرویس آشنا می‌شویم.
تبلیغات

لجستیک به‌عنوان پشتیبان فعالیت‌های تجاری-تولیدی، نقشی حیاتی در بسیاری از کسب‌وکار‌ها ایفا می‌کند و اهمیت لجستیک در رشد بازار غیرقابل انکار است. بسیاری از فعالیت‌های حرفه‌ای به‌دلیل مشکلات در حمل‌و نقل و ارسال کالا به‌دست مشتری، با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. از زاویه‌‌ی دیگر، فعالیت و تمرکز در بخش لجستیک، نیازمند‌ سرمایه‌گذاری قابل‌توجه است که از هدف اصلی کسب‌وکار کمی دور خواهد شد. سرویس لجستیک پادرو این امکان را برای همه ایجاد می‌کند تا بتوانند از میان سرویس‌دهندگان موجود متناسب با هزینه و سطح خدمات مدنظر خود، مناسب‌ترین سرویس را انتخاب کنند. این پلتفرم کمک می‌کند علاوه بر تعدیل هزینه و بهینه‌سازی فرایند جابه‌جایی کالا برای سرویس‌دهندگان، کالاها آسان‌تر و مطابق خواست متقاضی به مقصد برسند.

برای آشنایی بیشتر با پادرو، در ادامه همراه باشید تا گفت‌وگویی با پشوتن پورپزشک، بنیان‌گذار و مدیرعامل پادرو داشته باشیم:

تماشا در آپارات

آیا شما با سرویس پادرو آشنایی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات