سونی با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی از ویژگی‌های اکسپریا 5 مارک 2 می‌گوید

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
ویدیوهای انتشاریافته به ویژگی‌های اکسپریا ۵ مارک ۲ ازجمله فیلم‌برداری، عکاسی، تجربه بازی‌های اندرویدی و موارد دیگر می‌پردازد.
تبلیغات

سونی پس از معرفی محصول جدید خود، اکسپریا ۵ مارک ۲ ویدیوهایی تبلیغاتی از آن منتشر کرده است که به بررسی ویژگی‌ها و امکانات اضافه‌شده به پرچم‌دار جدید شرکت ژاپنی می‌پردازند. گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ با اینکه جانشین اکسپریا ۵ است؛ اما نمونه‌ای بهینه‌شده از اکسپریا وان مارک ۲ محسوب می‌شود که سخت‌افزاری با توانمندی بیشتر را در بدنه‌ای کوچک‌تر جا داده است. از ویژگی‌های متمایزکننده‌ی پرچم‌دار جدید سونی نیز می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی صفحه‌نمایش آن اشاره کرد.

در مورد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی باید گفت که از دید بسیاری از تحلیلگران، آینده بازی‌های ویدیویی در ارائه چنین نرخ نوسازی خلاصه می‌شود. درحال‌حاضر نیز اعلام شده است که برخی بازی‌های در حال توسعه برای کنسول‌های نسل نهمی از چنین نرخ نوسازی پشتیبانی می‌کنند.

در هر صورت، سونی اشاره می‌کند که اکسپریا ۵ مارک ۲ با تمرکز روی ارائه تجربه بهتر گیمینگ طراحی و توسعه داده شده است که نمونه‌هایی از آن را در ویدیوی زیر می‌توان مشاهده کرد:

دانلود ویدئو

در ویدیوی بعدی نگاهی اجمالی به طراحی اکسپریا ۵ مارک ۲ می‌شود. با مشاهده ویدئو می‌توان گفت سونی تاحدودی از زبان طراحی محصولات قدیمی خود فاصله گرفته است؛ اما همچنان می‌توان برخی الگوهای طراحی سنتی این شرکت مانند حاشیه‌هایی در بالا و انتهای صفحه‌نمایش را مشاهده کرد.

دانلود ویدئو

سونی به ویژگی‌های صوتی گوشی پرچم‌دار جدید خود نیز پرداخته است. مقام‌های شرکت ژاپنی مدعی هستند که کاربران ازطریق اتصال هدفون با استفاده از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، هدست‌های بی‌سیم یا بلندگوهای استریوی موجود در بدنه می‌توانند از پخش آهنگ‌هایی با کیفیتی مثال‌زدنی لذت ببرند.

دانلود ویدئو

شرکت ژاپنی یکی از غول‌های عرصه سینما نیز محسوب می‌شود. به همین جهت می‌خواهد کاربران، بهترین تجربه تماشای محتوا را در صفحه‌نمایش ۶/۱ اینچی با نسبت ابعاد ۲۱:۹ اکسپریا ۵ مارک ۲ برخوردار شوند.

دانلود ویدئو

در میان شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، سونی همواره محصولاتی به بازار عرضه کرده است که دوربینی توانمند دارند. این موضوع در مورد اکسپریا ۵ مارک ۲ نیز صدق می‌کند. سونی ویدیویی برای اثبات این موضوع، ویدیویی دیگر منتشر کرده و به ویژگی‌های پرچم‌دار خود در هنگام فیلم‌برداری می‌پردازد.

دانلود ویدئو

پرچم‌دار سونی از ماژول دوربین سه‌گانه با برخورداری از اپتیک‌های شرکت زایس استفاده می‌کند. همین امر سبب شده است که نسبت به توانمندی اکسپریا ۵ مارک ۲ در عکاسی نیز کنجکاو شویم. شرکت ژاپنی در این زمینه ویدیویی برای نشان دادن توانایی اکسپریا ۵ مارک ۲ هنگام عکاسی تهیه کرده است.

دانلود ویدئو

درنهایت، ویدیویی نیز به جعبه‌گشایی و توضیحات بیشتر در مورد پرچم‌دار جدید سونی اختصاص یافته است که تماشای آن مانند ویدیوهای دیگر خالی از لطف نیست.

دانلود ویدئو

نظرتان در مورد محصول جدید شرکت ژاپنی و ویژگی‌های آن چیست؟ دیدگاه خود را با دیگر اعضای زومیت در میان قرار دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات