قیمت پلی استیشن 5 سونی ۲۷ شهریور اعلام می‌شود؟

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی رسما اعلام کرد قصد دارد ۲۷ شهریور، لایو استریم جدید Playstation 5 Showcase را پخش کند. احتمالا در این لایو استریم قیمت PS5 اعلام می‌شود.
تبلیغات

در یکی‌‌دو ماه اخیر، طرفداران سونی به‌دفعات از این شرکت درخواست کرده‌اند قیمت پلی استیشن 5 (Sony PlayStation 5)‌ را اعلام کند؛ اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. مدتی پیش، مایکروسافت سرانجام قیمت کنسول‌های خود را اعلام کرد و حال نوبت به سونی رسیده است تا قیمت و زمان عرضه‌ی پلی ‌استیشن 5 را اعلام کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش حساب کاربری توییتر پلی‌استیشن با انتشار تیزری اعلام کرد که ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پنجشنبه ۲۷ شهریور، قسمت جدید لایو استریم Playstation 5 Showcase پخش می‌شود. مدت زمان این رویداد قرار است ۴۰ دقیقه باشد و در آن، نمایش جدید آخرین بازی‌های استودیوهای سونی و استودیوهای متفرقه (ترد پارتی) را شاهد خواهیم بود. همچنین، به‌احتمال زیاد در رویداد جدید سونی، قیمت کنسول PS5 اعلام می‌شود؛ البته این موضوع متأسفانه هنوز تأیید نشده است. 

یکی دیگر از احتمالات مربوط به رویداد Playstation 5 Showcase، این است که سونی بازی‌های روز عرضه‌ی کنسول پی اس 5 را به‌نمایش بگذارد. درادامه، می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید و دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات