فلایتیو؛ تغییری برای آینده!

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
«دلمون لک زده واسه یک سفر خوب!» این جمله‌ای است که چند ماه اخیر مطمئنا آن را شنیده و خودتان به آن فکر کرده‌اید.
تبلیغات

«دل ما هم برای یک سفر خوب تنگ شده»؛ از دیدن ارتفاعات گیلان تا سفر به خیابان‌ شانزلیزه؛ اما این دلتنگی و این دوری از سفر و این محدودیت‌ها باعث شده که تحولی تازه را تجربه کنیم.

فلایتیو از سال ۱۳۹۵ رسما کار خود را شروع کرد. از آن زمان تاکنون، ما هر لحظه را صرف تغییر و تحول و رشد کردیم. تمرکز ما روی خدمات‌رسانی باکیفیت و ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی سفر به کاربران بوده است؛ کاربرانی که هرروز در حال افزایش هستند و هرروز از خدمات ما استفاده می‌کنند.

در دوره‌ای هستیم که صنعت گردشگری مدام در حال گسترش است. در چنین وضعیتی، تصمیم گرفتیم روند تحول خود را با سرعت بیشتری طی کنیم. یکی از بخش‌های مهم تغییریافته، هویت بصری شرکت بود؛ به‌گونه‌ای که از پالت رنگی گرفته تا لوگو فلایتیو همگی دستخوش تغییر شدند. باور داریم که هویت بصری می‌تواند پنجره‌ای برای درک بهتر اهداف و مأموریت هر شرکت باشد. این هویت بصری تازه چهار کیفیت را به‌نمایش می‌گذارد: مدرن، برتر، هیجان‌انگیز و باوقار.

  • مدرن: فلایتیو با نگرشی مدرن بر زیرساختی مدرن ایجاد شده و این دیدگاه به خدمات‌رسانی بهتر منجر می‌شود.
  • برتر: هدف همیشگی فلایتیو ارائه‌ی خدماتی بوده که سطح کیفی آن مختص به فلایتیو است.
  • هیجان‌انگیز: در فلایتیو همیشه تلاش می‌کنیم تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تازه از سفر را ارائه دهیم.
  • باوقار: هویت و فرهنگ داخلی فلایتیو شامل کیفیتی باوقار است که ارتباط بین مشتری و برند را گسترش می‌دهد و به ما کمک می‌کند درک بهتری از خواسته‌ها و اخلاقیات کاربر داشته باشیم.

تحولی برای صنعت

صنعت گردشگری در چند سال اخیر رشد درخورتوجهی تجربه کرده و تحولات این صنعت نشان داده است که نمی‌توان به شیوه‌های سنتی تکیه و باید ساختاری خلق کرد که دوام بسیاری داشته باشد. به‌همین‌دلیل، تمرکز ما روی ایجاد سرویسی بوده که در همه‌ی موقعیت‌ها بتواند رضایت مشتری را جلب کند.

تحول زیرساخت و خدمات‌رسانی

همیشه به پشتیبانی خود افتخار کرده‌ایم: هفت روز هفته و در تمامی ساعات روز، پاسخ‌گوی تماس کاربران هستیم. حالا قصد داریم این دیدگاه فکری را به تمامی بخش‌های تجارت خود وارد کنیم؛ از وب‌سایت گرفته تا هویت بصری همگی باید در راستای خدمات بهتر به مشتریان باشند. یکی از بخش‌هایی عمده‌ای که دچار تحول و تغییر شده، زیرساخت شرکت فلایتیو است. این تحول در دو دسته قرار می‌گیرد: ۱. ارتباطی که کاربر با برند دارد؛ ۲. ارتباطی که همکاران ما با فلایتیو دارند.

درزمینه‌ی ارتباط با کاربران خود، تلاش کردیم مسیر آشنایی و خرید و استفاده از خدمات را برای کاربران آسان‌تر کنیم. طراحی تازه‌ی ما با تمرکز روی تجربه‌ی کاربری توانسته به این هدف برسد. همچنین، سرعت در تجربه‌ی کاربری اهمیت فراوانی دارد. سرعت بارگذاری وب‌سایت فلایتیو و سرعت روند خرید به‌مراتب افزایش داشته و کاربران ما مجبور نیستند برای مشاهده‌ی آخرین بلیت‌ها و پیشنهادها انتظار بکشند.

به‌مرور‌زمان، خدمات تازه هم به سبد خدماتی فلایتیو اضافه خواهد شد. این خدمات تازه همراه‌با گسترش روزافزون کیفیت خدمات‌رسانی، یکی از تحولات مهم زیرساختی فلایتیو برای آینده روشن‌تر است. در‌زمینه‌ی ارتباط با همکاران، سلامت همه‌ی کارکنان شرکت در اولویت قرار دارد. فراهم‌کردن زیرساخت دورکاری چالشی بزرگ است؛ البته فلایتیو از هیچ چالشی دوری نکرده و تلاش کرده است شرایط دورکاری را برای تیم‌های مختلف شرکت فراهم کند.

 طرح و رنگی از جنس آسمان

هویت بصری هر برند پنجره‌ای به تفکرات و دیدگاه‌های آن برند است. لوگو نقش تأثیرگذاری در درک درست هویت بصری ایفا می‌کند. با این دیدگاه، باید لوگویی طراحی می‌کردیم که توانایی بازخوانی اهداف و آینده برند را داشته باشد. سه ستون اصلی در طراحی این لوگو وجود دارد و تمرکز ما روی شکل زمین و گردشگری است که هر دو از اهمیت بسیاری برای صنعت گردشگری برخوردار هستند.

در‌ادامه روی خدمات ارائه‌شده فلایتیو تمرکز کردیم. لوگو تازه فلایتیو دید کاملی به خدمات ما ازجمله رزرو بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس ارائه می‌دهد. در پایان، فرم لوگو توانسته هیجان و سرزندگی را نمایش دهد که در برند فلایتیو وجود دارد. در انتخاب رنگ هم به آسمان چشم دوختیم. زبان رنگ آسمان زبانی جهانی است که درک جامعی از آن داریم. رنگ‌های انتخاب‌شده عبارت‌اند از:

  • آبی: القاکننده حس آرامش و کاربردی در تجارت‌های الکترونیک
  • نارنجی: نماینده حس و حال سلامتی و انرژی و سرزندگی
  • قرمز: بیانگر اعتماد‌به‌نفس و جسارت و احساسات شدید
  • بنفش: رنگی ارزشمند که به‌دلیل سختی استخراج، رنگی سلطنتی بوده و کیفیت محصول ارائه‌شده را نمایش می‌دهد

تحولی ماندنی

فلایتیو سال‌ها است که همراه مشتریان خود بوده؛ اما این تازه ابتدای راه است و مسیر طولانی را با یکدیگر طی خواهیم کرد. در تمامی سفرها، ما همراه شما هستیم و پشتیبان شما خواهیم بود. با خیال راحت و در امنیت کامل، پرواز، هتل، قطار و اتوبوس خود را می‌توانید از فلایتیو تهیه کنید. فلایتیو دیروز، امروز و فردا همراه همه‌ی شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات