ثبت‌نام کامل‌ترین دوره آموزشی آنلاین طراحی UX بارهنما کالج

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی آنلاین رهنماکالج در رشته‌ی طراحی تجربه‌ی کاربری شروع شد. این دوره‌ در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.
تبلیغات

دوره‌ی مقدماتی شامل سرفصل‌های مبانی طراحی تجربه کاربر، پژوهش کاربر، طراحی تعامل، کاربرد پذیری، وبینارهای تخصصی و همچنین وبینارهایی در حوزه مهارت‌های نرم است. در این دوره ۹ درس کلیدی برای افرادی که تازه به UX   پیوسته‌اند تدریس می‌شود و در کنار آموزش‌های فنی آموزش‌های مهارت نرم نیز در قالب وبینار به آن‌ها ارائه می‌شود. این دوره مناسب افرادی است که علاقمند به مفاهیم طراحی UX  هستند، در ابتدی مسیر قرار دارند و مایل‌اند در این حوزه مشغول کار شوند. این دوره‌ی آنلاین به علاقمندان کمک می‌کند برای وارد شدن به این حوزه‌ آماده شوند.

دوره‌ی آموزشی پیشرفته UX برای افرادی مناسب است که مفاهیم اولیه این حوزه را می‌شناسند و با چالش‌های مربوط به این حرفه آشنا هستند. این دوره در سرفصل‌های زیر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود کارآموزان بعد از پشت سر گذاشتن این آموزش‌‌ها توانایی حل مسائل حوزه طراحی رابط و تجربه‌ی کاربر را کسب کرده و بتوانند به عنوان نیروی کاری خلاق و حرفه‌ای در کسب‌و‌کار مرتبط به این حوزه اثرگذار عمل کنند؛

  • استراتژی محصول، طراحی سرویس، مبانی طراحی تجربه کاربر و اسکرام، پژوهش طراحی، معماری اطلاعات، طراحی تعامل و طراحی بصری، استراتژی محتوا،کاربرد پذیری و طراحی مبتنی بر داده، گیمیفیکشن، ارتباط تیم محصول، خلاقیت و ایده‌پردازی، مهارت‌های نرم ارتباطی تعاملی.

دوره پیشرفته آموزشی UX رهنما کالج طی ۹ هفته و با تدریس ۱۸ درس کلیدی توسط ۱۲ استاد و منتور حرفه‌‌ای تدریس می‌شود و شامل ۲۴ ساعت وبینار تخصصی و همچنین آموزش‌ مهارت‌های نرم ضروری برای بهبود تعامل و ارتباط در محیط کار است.

برای جزییات بیشتر و ثبت نام در دوره به وب‌سایت رهنما کالج مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات