انتوتو فهرست ۱۰ گوشی دارای بیشترین امتیاز در ماه ژوئیه را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید جالب‌ترین نکته در فهرست منتشرشده‌ی انتوتو را بتوان تسخیر کامل فهرست به‌دست محصولات شرکت‌های چینی عنوان کرد.
تبلیغات

محصولات بالارده‌ی اندرویدی جدید اکثرا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند؛ اما عوامل مختلف سبب شده است که از نظر سرعت و عملکرد از یکدیگر متفاوت شوند. آنچه از امتیازهای کسب‌شده در بنچمارک انتوتو می‌توان مشاهده کرد، چنین موضوعی را تأیید می‌کند.

اخیرا بنچمارک معتبر انتوتو فهرستی منتشر کرده است که ۱۰ گوشی دارای بیشترین امتیاز در ماه ژوئیه را نشان می‌دهد. فهرست ماه ژوئیه انتوتو درواقع ۱۰ گوشی هوشمندی را شامل می‌شود که از ۱ ژوئیه (۱۱ تیر) تا ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) در بنچمارک انتوتو آزمایش شده‌اند و درمقایسه‌با محصولات دیگر بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

از نکاتی که در فهرست انتوتو به‌چشم می‌خورد، برخورداری تمامی ۱۰ گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ است که نشان می‌دهد تراشه‌ی ساخت کوالکام از دیگر تراشه‌های مشابه موجود در بازار عملکرد به‌مراتب بهتری دارد. نکته‌ی دیگر نیز برخورداری محصولات از حداقل هشت گیگابایت حافظه رم است؛ البته برخی نیز از دوازده گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کنند.

در جایگاه نخست، اوپو فایند ایکس ۲ پرو قرار دارد که توانسته امتیاز ۶۱۳،۰۴۸ را کسب کند. این محصول از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند که نتایج کسب‌شده نیز استفاده حداکثری پرچم‌دار اوپو از سخت‌افزار خود را نشان می‌دهد. اوپو فایند ایکس ۲ نیز که مانند نسخه‌ی پرو مدلی با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد، جایگاه دوم را ازآنِ خود کرده است.

فهرست ده گوشی برتر طبق بنچمارک انتوتو

در جایگاه سوم و چهارم، دو گوشی هوشمند شرکت شیائومی قرار دارند: ردمی کی ۳۰ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو. هر دو محصول مانند پرچم‌داران اوپو توانسته‌اند امتیازی فراتر از ۶۰۰،۰۰۰ به‌دست آورند که امتیاز چشمگیری محسوب می‌شود.

در جایگاه پنجم، محصولی به‌نام iQOO Neo 3 قرار گرفته است که شاید برای کاربران ایرانی گوشی هوشمندی ناشناخته محسوب شود. iQOO Neo 3 محصولی است که توانسته در بازار چین و کشورهای آسیای‌شرقی فروش موفقی تجربه کند. در جایگاه ششم تا دهم نیز به‌ترتیب گوشی‌های اوپو Ace 2، ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس، ریلمی ایکس ۵۰ پرو، میزو ۱۷ پرو و iQOO 3 جای دارند.

به‌دلیل بهره‌مندی از تراشه‌ای یکسان، امتیاز کسب‌شده‌ی ۱۰ گوشی هوشمند ذکرشده فاصله‌ی چندانی با یکدیگر ندارند و برخورداری از حافظه‌ی رم با ظرفیت بیشتر گویا تفاوت اصلی را ایجاد کرده است. بااین‌حال، عملکرد نرم‌افزاری نیز نکته‌ای است که نمی‌توان آن را در کسب امتیاز بیشتر گوشی‌ها در بنچمارک انتوتو نادیده گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات