دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های پروژه ایکس کلاود قابل استفاده است

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت تأیید کرده که کاربران می‌توانند از کنترل پلی استیشن ۴ به‌نام دوال شاک ۴ در اجرای بازی‌های پروژه ایکس کلاد استفاده کنند.
تبلیغات

چندی پیش، خبری منتشر شد که پلی استیشن ۵ از دسته دوال شاک ۴ پشتیبانی می‌کند؛ اما از آن تنها برای اجرای بازی‌های عرضه‌شده برای پلی استیشن ۴ می‌توان استفاده کرد و قابل استفاده برای اجرای بازی‌های پلی استیشن ۵ نخواهد بود. درواقع گیمرها برای اجرای بازی‌های نسل بعدی باید از دسته‌های پلی استیشن ۵ استفاده کنند.

بااین‌حال اگر از کاربران سرویس ابری و علاقه‌مند به تجربه پروژه xCloud هستید، پس از آغاز نسل نهم بازی‌های ویدیویی می‌توانید از دوال ‌شاک ۴ برای تجربه‌ی بازی‌های پروژه ایکس‌کلاد استفاده کنید. بنابر آخرین اخبار بازی منتشرشده در فضای مجازی، مایکروسافت اعلام کرده که پروژه ایکس‌کلاد از کنترلر Dualshock 4 پشتیبانی می‌کند. درواقع تیم ورن، نویسنده The Verge، با انتشار یک توییت اعلام کرد که کاربران با کنترلر پلی‌استیشن ۴ قادر به‌تجربه‌ی بازی‌های پروژه ایکس‌کلاد خواهند بود. 

مقاله‌های مرتبط:

    این مورد می‌تواند کاربران بیشتری را به سمت پروژه ایکس‌کلاد جذب کند، آن هم زمانی‌که کاربران گوشی‌های اندروید و سرویس Xbox Game Pass از ماه سپتامبر می‌توانند این سرویس را تجربه کنند. مایکروسافت در سال‌های اخیر پشتیبانی خود از پلتفرم‌های مختلف را به وضوح نشان داده است و حتی بازیکنان با کنترلرهای دوال شاک ۴ یا حتی پرو کنترلر سوییچ هم می‌توانند بازی‌های آن‌ها را در استیم تجربه کنند. 

    جدیدترین اخبار و مقالات مرتبط با بازی‌های ویدیویی به‌خصوص کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ را در زومجی بخوانید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات