گلکسی زد فولد 2 از قلم‌موی خودتمیزشونده برای لولاها استفاده می‌کند

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
قلم‌موی خودتمیزشونده باعث می‌شود که روی لولاهای گلکسی زد فولد ۲ اثری از گرد و خاک باقی نماند.
تبلیغات

روز گذشته شاهد بودیم که سامسونگ از جدیدترین محصولات خود ازجمله پرچم‌داران سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد؛ اما سری جدید نوت تنها محصولاتی نیستند که شرکت کره‌ای برای طرفداران خود در نظر گرفته است.

سامسونگ از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۲ نیز رونمایی کرد که نسبت به مدل پیشین یعنی گلکسی زد فلیپ با تغییرات گسترده‌ای چه از نظر طراحی ظاهری و چه از نظر سخت‌افزاری همراه بود. یکی از مواردی نیز که توجه خاصی به آن شده بود، تغییر در طراحی لولاها و همچنین تمیز نگه‌داشته‌شدن آن‌ها بود.

نوع طراحی گلکسی زد فلیپ باعث می‌شد که تا حد بسیاری گرد و خاک اطراف لولاها را احاطه کند؛ اما مهندسان سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۲ از مدل جدیدی از قلم‌موها استفاده کرده‌اند که تا حدودی شبیه به جاروبرقی‌ها عمل می‌کند. 

قلم موی خودتمیزشونده گلکسی زد فولد 2 سامسونگ / Samsung Galaxy Z Fold 2

با وجود اینکه گفته شده قلم‌موهای استفاده‌شده برای تمیز نگه داشتن لولاها در گلکسی زد فولد ۲ نسبت به زد فلیپ تا حدود ۲۵ درصد کوتاه‌تر شده‌اند؛ اما مقامات سامسونگ می‌گویند که نسخه جدید از قلم‌موی استفاده‌شده در زد فولد ۲ کارآمدتر است و باعث می‌شود که گرد و خاک‌ها اطراف لولاها را احاطه نکنند.

متاسفانه هنوز در مورد مکانیزم عملکرد قلم‌موی خودتمیزشونده اطلاعات دقیقی منتشر نشده است و نمی‌دانیم دقیقا عملکرد ویژگی جدید گلکسی زد فولد ۲ به چه صورت خواهد بود. با این حال، محصول جدید سامسونگ در میان گوشی‌های تاشو قرار می‌گیرد و درنتیجه عملکرد لولاها اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به سایر قطعات دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ محصولی با ویژگی‌های خاص ازجمله برخورداری از دو نمایشگر مجزا است که شرکت کره‌ای نیز حساب ویژه‌ای روی موفقیت آن در بازار باز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات