کد تخفیف جدید فروشگاه‌های اینترنتی را از تخفیفه بگیرید

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
خرید اینترنتی به‌خودی‌خود تجربه‌ی لذت‌بخشی است: محصول را آنلاین سفارش می‌دهید و مقابل در منزل تحویل می‌گیرید؛ بدون اینکه از خانه بیرون بروید. باوجوداین، وقتی کد تخفیف داشته باشید، این تجربه شیرین‌تر خواهد شد.
تبلیغات

احتمالا این سؤال برایتان پیش آمده که چطور کد تخفیف پیدا کنیم؟ با وجود هزاران فروشگاه اینترنتی که این روزها شاهدش هستیم و روزانه هم گروه جدیدی به آن اضافه می‌شوند، چطور می‌توان از جدیدترین کدهای تخفیف مطلع شد؟ شاید جست‌وجو‌کردن در اینترنت بتواند ساده باشد و سریع کدهای خود را پیدا کنید؛ اما وقتی شروع به ثبت سفارش می‌کنید تا محصول را بخرید، می‌بینید اعتبار آن به‌پایان رسیده است. اینجا است که باید برای پیداکردن کوپن تخفیف حسابی گوش‌به‌زنگ باشید.

سایت تخفیفه به شما کمک می‌کند از این کدهای تخفیف مطلع شوید. در این سایت، هر فروشگاه اینترنتی و برنامه‌ی موبایلی که قابلیت پرداخت و خرید را دارد و از کد تخفیف برای بازاریابی محصولاتش استفاده می‌کند، صاحب یک پروفایل است. با مراجعه به صفحه‌ی هر برند، می‌توانید کد تخفیف جدید برند دلخواهتان را با درصدهای مختلف و مبالغ موجود کاملا رایگان دریافت و از آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر‌این، در وبلاگ تخفیفه نیز مطالب آموزشی متنوعی برای به‌دست‌آوردن کدهای تخفیف در نظر گرفته شده که به شما کمک می‌کند با جمع‌کردن امتیاز در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، آن‌ها را خرج کنید و کد تخفیف بگیرید.

تخفیفه با سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف همکاری می‌کند و این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده تا با ثبت‌نام در سایت و ایجاد برند، به پروفایل برندشان دسترسی داشته باشند. در‌این‌صورت، هر زمان که کد تخفیف جدیدی منتشر کنند، در صفحه‌ی خود نمایش داده می‌شود و کاربرانی که عضو تخفیفه هستند یا در خبرنامه یا اعلان‌ها یا فهرست خبرنامه پیامکی قرار دارند، از این تخفیف‌ها مطلع شوند.

چطور کدهای تخفیف را از تخفیفه دریافت کنیم؟

برای مشاهده‌ی کدهای تخفیف در این سایت، مشابه تصویر بالا می‌توانید از فرم جست‌وجو استفاده کنید. در نتایج جست‌وجو، دو گروه‌بندی قرار دارند که ابتدا شامل نام برند و بعدازآن کدهای تخفیف هستند. اگر روی نام برند کلیک کنید، به صفحه‌ی آن برند هدایت می‌شوید و می‌توانید کدهای تخفیف جدید را دریافت کنید. اگر هم روی کد تخفیف کلیک کنید، کوپن تخفیف مدنظر به شما نمایش داده خواهد شد.

حالا برای اینکه کارتان ساده‌تر شده باشد، در صفحه‌ی کد تخفیف این امکان در نظر گرفته شده تا با استفاده از باکس دریافت کد تخفیف، بدون نیاز به استفاده از دکمه‌های CTRL + C در سیستم‌های دسکتاپ یا نگه‌داری و کپی‌کردن در گوشی‌های همراه، بتوانید کدها را کپی کنید. برای این کار کافی است روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید. در‌این‌صورت، کدی که باید در سایت مدنظر برای اعمال تخفیف روی سبد خرید وارد کنید، در حافظه‌ی کلیپ‌بورد کپی خواهد شد. نیازی هم نیست سایت مقصد را بازکنید؛ زیرا با این کلیک، علاوه‌بر کپی‌شدن کوپن، به‌صورت خودکار به سایت مقصد نیز هدایت خواهید شد.

چطور زودتر از دیگران کدهای تخفیف را دریافت کنیم؟

کدهای تخفیف در سایت تخفیفه را ممکن است خود این سایت یا مدیران دیجیتال مارکتینگ برندها درج کرده باشند. اگر برندهایی را مشاهده کردید که تیک آبی در پروفایلشان داشتند، نشان‌دهنده‌ی رسمی‌بودن پروفایل آن‌ها است و کوپن تخفیف منتشرشده‌ی تخفیفه منتشر شده است.

برندهای دارای تیک سبز رنگ در پروفایلشان، از صفحه‌ی تأیید‌شده حکایت می‌کند که مستقیما کدهای تخفیف را همان برندها با دسترسی ایجادشده برایشان منتشر می‌کنند. برای دسترسی به برند دلخواهتان روش‌های مختلفی وجود دارد که ساده‌ترین آن جست‌وجو ازطریق فرم جست‌وجو است. کافی است نام برند را وارد کنید تا فهرستی از کدهای تخفیف یا صفحه‌ی برند در آن نمایش داده شود.

تخفیفه

برای اینکه حرفه‌ای‌تر عمل کنید، بهتر است در سایت تخفیفه ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام در سایت کافی است از شماره‌ی موبایل و رمز دلخواه استفاده کنید. پس از عضویت می‌توانید وارد سایت شوید و به صفحه‌ی هر برندی که مراجعه کردید، روی آیکون‌های قلب یا خبرنامه کلیک کنید.

تخفیفه

در این صورت، به دو روش می‌توانید کدهای تخفیف جدید را دریافت کنید.

  • کلیک روی آیکون قلب: با انتخاب این گزینه، برند مدنظر به فهرست علاقه‌مندی در پروفایل شما اضافه خواهد شد. در‌این‌صورت، هر زمان که به داشبورد خود وارد شوید، در صفحه‌ی اصلی فهرستی از برندهای لایک‌شده نمایش داده می‌شوند که جدیدترین کوپن تخفیف آن‌ها به‌چشم می‌خورد. به‌عنوان نمونه، اگر اهل فیلم‌دیدن هستید، می‌توانید وارد صفحه‌ی کد تخفیف فیلیمو یا کوپن تخفیف نماوا شوید و سپس روی آیکون قلب کلیک کنید تا این برندها به فهرست علاقه‌مندی اضافه شوند و هرزمان که قصد داشتید اشتراک بخرید، برای مشاهده‌ی کوپن تخفیف این دو برند به حسابی کاربری‌تان وارد شوید.
  • کلیک روی آیکون ایمیل: با استفاده از این ویژگی، در فهرست دریافت خبرنامه عضو می‌شوید و اگر کد تخفیف جدیدی برای برندی منتشر شود، ازطریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. به‌عنوان نمونه، اگرکد تخفیف دیجی کالا جدید در سایت منتشر شود، به این دلیل که در فهرست دریافت خبرنامه برای این برند قرار دارید، کوپن تخفیف مدنظر برایتان ایمیل خواهد شد.

با عضویت در سایت، علاوه‌بر دسترسی به کوپن تخفیف رایگان صدها برند مختلف، می‌توانید به امکانات دیگری هم دسترسی داشته باشید. یکی از این امکانات نقد و بررسی برندها است که می‌توانید تجربه‌ی خرید خود را برای هر برند در صفحه‌ی آن درج کنید تا در قالب دیدگاه نمایش داده شود و کاربران دیگر از تجربه شما برای خرید استفاده کنند. همچنین، می‌توانید کد تخفیفی را در این سایت منتشر کنید که سایت‌ها و برنامه‌های موبایل برای معرفی دوستانتان قرار می‌دهند. در‌این‌صورت باتوجه‌به بازدید موجود، می‌توانید امتیازات خود را افزایش دهید و با خرج‌کردن آن‌ها، کد تخفیف رایگان دریافت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده‌ی قابلیت‌ها و امکانات کامل سایت تخفیفه، به نشانی اینترنتی www.takhfife.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات