قیمت و زمان عرضه خانواده گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی Z فولد ۲ سامسونگ

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ پس از معرفی گوشی‌های جدید گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی زد فولد ۲، قیمت و زمان عرضه‌ی آن‌ها را اعلام کرد.
تبلیغات

پس از انتشار اخبار و گمانه‌زنی‌های گوناگون، سامسونگ ساعاتی پیش به‌صورت رسمی از جدیدترین گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی رونمایی کرد. گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا اکنون به‌عنوان پرچم‌داران اصلی سامسونگ وارد رقابت با سایر محصولات دنیای موبایل خواهند شد. در سوی دیگر نیز گلکسی زد فولد 2 با بهبود‌های متعدد و حذف تمامی ایرادات نسل پیشین خود (به‌گفته‌ی سامسونگ) به بازار عرضه خواهد شد تا برگ جدیدی از دنیای فناوری را ورق بزند.

گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا حداقل روی کاغذ گوشی‌های بسیار قابل به‌شمار می‌روند. پردازنده‌ قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باکیفیت، طراحی زیبا، دوربینی توانمند، باتری حجیم و قلم اس پن با تأخیر بسیار اندک، همه‌گی از جمله مواردی هستند که خانواده‌ی نوت ۲۰ را به یکی از بهترین محصولات حال حاضر تبدیل می‌کنند. 

قیمت و زمان عرضه‌ی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا به شرح زیر است:

  • قیمت گلکسی نوت ۲۰: ۹۹۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا: ۱۲۹۹ دلار برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا: ۱۴۹۹ دلار برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

پیش‌فروش محصولات از فردا آغاز می‌شود و اولین دستگاه‌های در تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) به مشتریان تحویل داده می‌شود. گلکسی نوت ۲۰ در رنگ‌های طوسی، سبز و برنز و گلکسی نوت ۲۰ اولترا نیز در رنگ‌های مشکی، سفید و برنز به فروش می‌رسند. 

نمایشگر داخلی نمای جلو گلکسی زد فولد 2 / Galaxy Z Fold 2 سامسونگ نیمه بسته

گلکسی زد فولد ۲ دیگر ستاره‌ی کهکشان سامسونگ بود که امشب به‌صورت رسمی معرفی شد. این گوشی که از فرم فکتوری مشابه با نسل اول گلکسی فولد بهره می‌برد، به دو نمایشگر AMOLED با ابعاد ۷.۶ اینچی (نمونه اصلی) و ۶.۲ اینچی مجهز است. شیشه فوق‌باریک جدید سامسونگ نیز وظیفه‌ی محافظت از نمایشگر اصلی را برعهده دارد. پردازنده‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۶۵ نیز وظیفه‌ی تأمین توان پردازشی را برعهده دارد تا با محصولی بسیار توانمند مواجه باشیم.

سامسونگ زمان عرضه‌ی دقیق و قیمت گوشی گلکسی زد فولد ۲ را اعلام نکرده است. این شرکت در نظر دارد در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی نام‌برده اعلام کند و امکان پیش‌خرید برای کاربران نیز از همان تاریخ مقدور خواهد بود. بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود تحویل گوشی نیز در همان ماه سپتامبر (شهریور-مهر) انجام شود. با اینکه جزئیات رسمی در خصوص قیمت گلکسی زد فولد ۲ دردسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود این گوشی سامسونگ با قیمت حدود ۲۰۰۰ دلار (۱۹۸۰ دلار) به فروش برسد. گوشی تاشوی جدید سامسونگ در دو رنگ برنزی و مشکی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات