ویوو S7 5G با تراشه اسنپدراگون 765G رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند ویوو S7 5G با هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و متمرکز بر قابلیت‌های عکس‌برداری و ضبط ویدئو است.
تبلیغات

گوشی هوشمند ویوو S7 5G با تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. این دوربین‌ها، تنها دوربین‌های به‌کاررفته در این محصول نیستند و درواقع، عکس‌برداری و ضبط ویدئو از ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی ویوو S7 5G است. ابتدا به نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی گوشی هوشمند مذکور اشاره می‌کنیم. نمایشگر ویوو S7 5G از نوع AMOLED و با رزولوشن ۱٬۰۸۰ در ۲٬۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است که درکنار پوشش ۹۸٫۵ درصدیِ گاموت رنگی NTSC، از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کند. البته نرخ نوسازی در نمایشگر مذکور، استاندارد و برابر با ۶۰ هرتز است.

اسکنر اثرانگشت ویوو اس ۷ زیر نمایشگر تعبیه شده و ناچ صفحه‌نمایش جایگاه دو دوربین سلفی است: دوربین اصلی ۴۴ مگاپیکسلی با لنز فوکوس خودکار و دیافراگم f/2.0 و دوربین زاویه‌ی فوق‌عریض ۱۰۵ درجه‌ای با حسگر ۸ مگاپیکسلی. دوربین سلفی اصلی، توانایی ضبط ویدئوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را دارد.

در پنل پشتی دستگاه، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی جاخوش کرده است و همچون دوربین‌های سلفی، این دوربین نیز از ثبیت‌کننده‌ی الکترونیکی ویدئو و حالت‌های Super Night ویوو پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند هم‌زمان با دوربین سلفی و دوربین اصلی در پنل پشتی فیلم‌برداری کنند. دوربین دوم پشت دستگاه با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع زاویه‌ی فوق‌عریض است که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز استفاده می‌شود و دوربین سوم نیز حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. گوشی هوشمند یادشده برای بزرگ‌نمایی از حسگر اصلیِ مجهز به رزولوشن چشمگیر استفاده می‌کند.

ویوو اس 7 از تراشه‌ی اسنپدارگون 765G بهره می‌برد و حافظه‌ی رم آن هشت گیگابایت از نوع LPDDR4X و دوکاناله است. مدل پایه‌ی این محصول ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی دارد؛ بااین‌حال با پرداخت مبلغ بیشتر، می‌توان از نسخه‌ی دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره‌مند شد. نوع حافظه در هر دو ظرفیت UFS 2.1 است. ناگفته نماند در شکاف تعبیه‌شده برای سیم‌کارت‌های دوگانه‌ی دستگاه، جایگاهی برای کارت‌ حافظه‌ microSD وجود ندارد.

باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ویوو S7 5G با شارژر ۱۱ ولت و ۳ آمپری موجود در جعبه‌ی محصول از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. در گوشی جدید ویوو، از جک هندزفری ۳٫۵ میلی‌متری خبری نیست؛ ولی درصورت استفاده از هدست USB-C، محتوای صوتی با وضوح درخورتوجه (Hi-Res Audio) پشتیبانی می‌شود. به‌لطف استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون، ویژگی‌های اتصال در این محصول مطمئن هستند؛ ویژگی‌هایی همچون نوع SA و NSA فناوری 5G، وای‌فای باند دوگانه، بلوتوث 5.1 با فناوری aptX HD و LDAC و NFC. ویوو اس 7 در سه رنگ عرضه می‌شود که جالب‌ترین آن‌ها، رنگ مونه (Monet) است. مونه نقاش مشهور فرانسوی بود و ویوو در گوشی هوشمند مذکور با ترکیب لایه‌هایی از رنگ‌های آبی و بنفش از این نقاش امپرسیونیست الهام گرفته است.

ویوو S7 5G

ویوو S7 5G با ضخامت ۷٫۳۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۰ گرم، محصولی باریک و نسبتا سبک است. این محصول را از امروز می‌توان در چین سفارش داد و عرضه‌ی آن از هشتم آگوست آغاز می‌شود. قیمت نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ویوو S7 5G تقریبا ۲،۸۰۰ یوان (برابر با ۴۰۰ دلار) و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳،۱۰۰ یوان (برابر ‌با ۴۴۲ دلار) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات