گوشی نوکیا C3 معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوکیا C3 با نمایشگر ۵/۹۹ اینچی و باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی و برچسب قیمتی ۱۰۰ دلار به بازار خواهد آمد.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت HMD Global امروز گوشی ارزان‌قیمت جدید نوکیا را با عنوان Nokia C3 معرفی کرد. این گوشی اقتصادی دارای نمایشگر ۵/۹۹ اینچی با وضوح تصویر HD پلاس است و به‌طور پیش‌فرض دارای نسخه‌ی ۱۰ سیستم‌عامل اندروید خواهد بود.

گوشی نوکیا C3 بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارد و در کالبد آن یک تراشه‌ی ۸ هسته‌ای با سرعت ۱/۶ گیگاهرتز تعبیه شده است که احتمالا از سری SC9863 پردازنده‌های شرکت Unisoc باشد. این گوشی هوشمند میان‌رده دارای رم ۳ گیگابایتی است و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی نیز برای کاربر فراهم می‌کند؛ البته به‌علت پشتیبانی از کارت حافظه‌ جانبی با ورودی اختصاصی microSD این امکان برای کاربر فراهم می‌شود که میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش دهد.

گوشی نوکیا C3 در زمینه‌ی عکاسی آنچنان ادعایی ندارد و به‌طورکلی دارای دو حسگر ۸ و ۵ مگاپیکسلی است که به‌ترتیب نقش دوربین اصلی و سلفی را ایفا خواهند کرد. در مرکز نیمه‌ی فوقانی قاب پشتی و زیر دوربین و فلش ال‌ای‌دی، حسگر اثرانگشت به‌چشم می‌خورد تا دسترسی به آن آسان باشد.

گوشی نوکیا سی۳ / Nokia C3
گوشی نوکیا سی۳ / Nokia C3

باتری گوشی نوکیا C3 ظرفیت ۳۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که به‌وسیله‌ی پورت microUSB و با شارژر ۵ واتی شارژ خواهد شد. دیگر ویژگی‌های این گوشی شامل رادیو FM، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیمکارت و یک دکمه‌ی فیزیکی با نام Xpress Key که برای فراخوانی دستیار گوگل کاربرد دارد، می‌شود.

گوشی اقتصادی نوکیا C3 در دو رنگ به بازار عرضه می‌شود و درحال حاضر در کشور چین می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. قیمت گوشی نوکیا C3 در زمان عرضه به بازار ۶۹۹ یوآن چین (۱۰۰ دلار آمریکا) خواهد بود؛ البته افرادی که اکنون آن را پیش‌خرید کنند می‌توانند با اندکی تخفیف و پرداخت ۶۶۹ یوآن (۹۵ دلار) صاحب این گوشی ارزان‌قیمت شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات