سوپرمارکت اسنپ مارکت در اصفهان

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شهر اصفهان همیشه به‌عنوان یک شهر سنتی با بافت قدیمی شناخته می‌شود؛  اما در سال‌های اخیر با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، این شهر به یک شهر مدرن و پیشرفته تبدیل شده است.
تبلیغات

یکی از این نمادهای پیشرفت، هایپر استار سیتی سنتر اصفهان است. پس از به وجود آمدن هایپر استار اصفهان، مشتریان زیادی به آنجا مراجعه و از خدمات آن استفاده می ‌کردند؛ اما با توجه به جمعیت زیاد اصفهان نیاز به یک سوپرمارکت آنلاین در این شهر احساس می‌شد، تا فارغ از ترافیک سرسام‌آوری که وقت و انرژی بسیار زیادی از شهروندان اصفهانی می‌گرفت، آنها بتوانند از خدمات هایپرمارکت سیتی سنتر بهره‌مند شوند. 

به همین دلیل پس از شهرهای تهران و کرج این شهر اصفهان بود که میزبان سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت شد. ما در شرکت اسنپ با همکاری سیتی سنتر اصفهان سوپرمارکت آنلاینی به نام سوپرما مارکت آنلاین اسنپ مارکت را ایجاد کرده‌ایم تا شهروندان عزیز اصفهانی بتوانند با نصب اپلیکیشن ios اسنپ مارکت و همچنین نسخه اندرویدی اپلیکیشن و از طریق وبسایت اسنپ مارکت از خدماتی که این سوپرمارکت انلاین اصفهان ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوند و تمامی نیازهای روزانه خود را به‌راحتی و با سرعت هر چه بیشتر به دست بیاورند.

مزایای فروشگاه آنلاین

همانگونه که از نام این فروشگاه‌ها مشخص است، همیشه و در هر زمانی آماده خدمات‌رسانی هستند و در هر ساعت از شبانه‌روز می توانند نیازهای شما را برطرف کنند. بنابراین اگر شما به کالایی نیاز داشته باشید، دیگر احتیاجی نیست که صبر کنید تا سوپرمارکت در ساعت مشخصی کار خود را آغاز نماید و درب فروشگاه را به روی مشتریان باز کند. یکی دیگر از موارد مفیدی که درباره فروشگاه‌های آنلاین می توان گفت این است که دیگر نیازی نیست برای خرید کالا در صف‌های طولانی ایستاد یا در فروشگاه ‌های بسیار شلوغ با سختی بسیار رفت و آمد کرد. فرار از ترافیک هم یکی دیگر از از ویژگی های خوب فروشگاه‌های آنلاین است که در هزینه و وقت صرفه‌جویی می ‌شود و این موضوع از نظر اقتصادی به نفع شما و خانواده‌تان است.

چه کالاهایی در اسنپ مارکت به فروش می روند؟

 تقریبا می‌شود گفت که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این فروشگاه آنلاین وجود دارد. شما می‌توانید تمام نیازهای روزانه خود را از اسنپ مارکت تهیه کنید. اسنپ مارکت نه تنها یک سوپرمارکت،‌ بلکه یک نانوایی، قصابی، میوه فروشی و حتی بازار تره بار است.

تخفیف های ویژه

اسنپ مارکت در اصفهان

در سیتی سنتر اصفهان تخفیف‌های زیادی روی اجناس به مشتریان داده می‌شود. فروشگاه اسنپ مارکت اصفهان، این تخفیف‌ها را به اضافه تخفیف‌هایی که خود بر روی کالاها اضافه کرده است به مشتریان ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما با خرید از این سوپرمارکت آنلاین می‌توانید به صورت دوجانبه از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید و این مسئله از نظر اقتصادی بسیار به نفع شما و اقتصاد خانواده شما است.

علاوه بر این لازم است تا بدانید که می توانید برای اولین خریدتان از کد تخفیف اسنپ مارکت نیز استفاده کنید و تا ۲۵هزار تومان تخفیف بگیرید.

نکات بهداشتی و بسته بندی

یکی از نکاتی که در هایپر استار به آن توجه می‌شود رعایت کامل تمهیدات بهداشتی است. مخصوصاً در شرایط کنونی که با ویروس کرونا مواجه هستیم، در هایپر استار افرادی که مسئول بسته‌بندی کالاها هستند از دستکش و لباس‌های ضدعفونی شده استفاده می‌کنند تا این بسته‌بندی‌ها آلوده نشود. همچنین بسته‌بندی مواد به صورتی است که از نشت مواد مایع مخصوصا مواد شیمیایی شوینده جلوگیری شود؛ چون ممکن است با مواد غذایی مخلوط شود و به همین خاطر از کنار هم قرار دادن مواد غذایی و مواد شوینده شیمیایی، در زمان حمل و نقل کالاها اجتناب می شود. همچنین مواد خوراکی که امکان فاسد شدن دارند، همیشه در جای خنک نگهداری می شود تا به دست مصرف کننده برسد.

نصب اپلیکیشن

هدف اسنپ مارکت اصفهان رضایت مشتریان و سلامت خانواده‌هایشان است. این در حالی است که شما با نصب اپلیکیشن ios یا اندروید اسنپ مارکت، می‌ توانید به اقتصاد خانواده خود کمک و همچنین در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید و به این ترتیب زمان بیشتری را به همراه خانواده خود بگذرانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات