قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ مشخص شد

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ در بریتانیا تنها با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و با برچسب قیمت ۱،۷۹۹ پوندی عرضه می‌شود.
تبلیغات

چندی پیش سامسونگ از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کرد. شرکت کره‌ای نه‌تنها سری جدید گلکسی نوت ۲۰ را به کاربران معرفی کرد؛ بلکه شاهد حضور نسخه جدیدتری از گوشی‌های تاشوی سامسونگ به‌نام گلکسی زد فولد ۲ بودیم.

بااین‌حال، برخی جزئیات در مورد گوشی تاشو سامسونگ مانند قیمت آن مشخص نشد و نمی‌دانستیم که گلکسی زد فولد ۲ با چه قیمتی روانه بازار می‌شود. حال، اطلاعاتی از محصول جدید شرکت کره‌ای در وب‌سایت مخصوص بریتانیای سامسونگ قرار گرفته که قیمت گلکسی زد فولد ۲ را مشخص می‌سازد.

در صورتی که به نسخه بریتانیایی وب‌سایت سامسونگ سری بزنید با فهرستی از مشخصات گلکسی زد فولد ۲ مواجه خواهید شد که قیمت، رنگ‌بندی و مدل‌ قابل خریداری در بازار بریتانیا را نشان می‌دهد. طبق فهرست، گوشی سامسونگ گلکسی زد فود ۲ با قیمت ۱،۷۹۹ پوند (معادل ۲،۳۷۵ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود. چنین قیمتی درواقع ۱۰۰ پوند از گلکسی فولد سامسونگ کمتر است؛ اما دلیل نمی‌شود که گلکسی زد فولد ۲ را گوشی هوشمند گران‌قیمتی نخواند.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

در هر صورت باید در نظر داشت که قیمت احتمالی گلکسی زد فولد ۲ در هنگام عرضه به بازار جهانی احتمالا کمتر خواهد بود و حدس زده می‌شود که گوشی تاشوی سامسونگ با قیمتی نزدیک به ۱،۸۹۹ دلار وارد بازار ایالات متحده شود. دلیل چنین تخمینی نیز قیمت ۱،۹۹۹ دلاری گلکسی فولد است.

نکته قابل‌توجه در فهرست، عرضه گلکسی زد فولد ۲ در بریتانیا تنها در یک مدل است که شامل حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود. در مورد رنگ‌بندی نیز تنها دو رنگ‌بندی مشکی و برنزی دراختیار کاربران بریتانیایی قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد ۱ سپتامبر  (۱۱ شهریور) اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشوی خود در اختیارمان قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات