دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می 10 تی پرو در تصاویر فاش‌شده به نمایش درآمد

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
منابع مختلف، برخورداری شیائومی می ۱۰ تی پرو از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و ماژول سه‌گانه دوربین با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی را تأیید می‌کنند.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از شیائومی می ۱۰ تی (Xiaomi Mi 10T) در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جالبی را در مورد محصول جدید شرکت چینی در اختیارمان قرار می‌دهد. در ابتدا باید گفت که می ۱۰ تی شیائومی برخلاف می ۱۰ اولترا راهی بازار جهانی خواهد شد و علاوه بر نسخه استاندارد، دارای نسخه پرو نیز با نام شیائومی می ۱۰ تی پرو (Xiaomi Mi 10T Pro) خواهد بود.

در تصاویر منتشرشده از گوشی شیائومی می ۱۰ تی پرو می‌توان مشاهده کرد که در پنل پشتی از حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی با ابعاد بزرگی استفاده شده است. طراحی ماژول و حسگرهای استفاده‌شده بسیار شبیه به ماژولی است که در ویوو ایکس ۵۰ پرو مشاهده کردیم. در صورتی که از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز شباهت‌هایی وجود داشته باشد، احتمالا دوربین اصلی شیائومی می ۱۰ تی پرو از سیستم تثبیت‌کننده‌‌ی پیشرفته‌ای نیز برخوردار خواهد بود. چنین سیستمی به کاهش هرچه بیشتر تأثیر بد ناشی از لرزش دست کاربر روی ثبت تصاویر و ضبط ویدئو کمک خواهد کرد.

در گزارش‌ها به فایل‌هایی نیز اشاره شده که مشخصات سخت‌افزاری سری شیائومی می ۱۰ تی را پوشش می‌دهند. شیائومی می ۱۰ تی پرو دارای ماژول دوربین سه‌گانه با برخورداری از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است؛ اما نسخه استاندارد از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین اشاره می‌شود که دو مدل جدید از محصولات شیائومی نه‌تنها راهی بازار هند خواهد شد؛ بلکه در دیگر مناطق دنیا نیز روی ویترین فروشگاه‌ها خواهد نشست.

جالب است بدانید برخورداری از ماژول دوربینی سه‌گانه با مشخصات ذکرشده تنها ویژگی‌های جذاب شیائومی می ۱۰ تی و ۱۰ تی پرو نیستند. گویا شیائومی برای محصولات جدید خود از نمایشگری با پنل LCD استفاده کرده که قادر به ارائه نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهند بود. درواقع مدل‌های سری شیائومی می ۱۰ تی می‌توانند به گزینه‌های عالی برای تجربه بازی‌های موبایل باشند.

بااین‌حال، برخورداری از پنل LCD به این معنی است که از حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر خبری نخواهد بود. در پنل پشتی نیز اثری از حسگر نیست و تنها ماژول دوربین قرار دارد. با این حساب، حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه کناری مدل‌های شیائومی می ۱۰ تی کار گذاشته شده است.

شیائومی برای محصولات جدید خود از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده است؛ البته با این تفاوت که مدل پرو از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند. در بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شد که حافظه رم انتخاب‌شده برای شیائومی می ۱۰ تی معادل ۸ گیگابایت خواهد بود؛ اما نمی‌دانیم آیا شیائومی می ۱۰ تی در مدل‌هایی با حافظه رم متفاوت نیز عرضه خواهد شد یا خیر. همچنین میزان حافظه رم شیائومی می ۱۰ تی پرو مشخص نشده است.

در هر صورت می‌دانیم که شرکت چینی برای محصولات جدید خود باتری باظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت انتخاب کرده و احتمالا فناوری شارژ سریع پیشرفته‌ای نیز همراه مدل‌های جدید سری شیائومی می ۱۰ تی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای جایگاه دوربین سلفی نیز گفته می‌شود که حفره‌ای در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro
شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro
شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro
شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro
شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات