مشخصات سخت ‌افزاری گلکسی A12 سامسونگ فاش شد

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A12 نسخه‌ای بهینه‌شده از گلکسی A11 خواهد بود که در دو مدل با ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی متفاوت عرضه می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ برای مدتی می‌شود که خود را برای به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند پایین‌رده سری گلکسی A آماده می‌سازد. یکی از محصولاتی نیز که به‌زودی جانشینی برای آن معرفی خواهد شد، گوشی گلکسی A11 نام دارد که در ماه مه رونمایی شد. انتظار می‌رود گلکسی A11 با گلکسی A12 جایگزین شود؛ تلفن هوشمندی که گویا از نظر مشخصات سخت‌افزاری تغییرات جزئی را شامل شده و با قیمتی مشابه به بازار خواهد آمد.

حال، مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی ای ۱۲ (Galaxy A12) در فضای مجازی قرار گرفته و اولین نکته‌ای نیز که نظر ما را به خود جلب کرده، شماره مدل آن (SM-A125F) است. انتظار می‌رود گلکسی A12 در دو گزینه حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی دراختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

متاسفانه هنوز مشخص نشده است که گلکسی A12 از چه تراشه‌ای قدرت می‌گیرد؛ اما می‌دانیم که برای نمایشگر از پنل PLS TFT مشابه با گلکسی A11 استفاده شده است. در پنل پشتی گلکسی ای ۱۲ ماژول دوربینی سه‌گانه به کار گرفته شده که در نوع خود برای محصولی پایین‌رده بسیار جالب خواهد بود. اصولا محصولات اقتصادی با سخت‌افزاری محدود روانه بازار می‌شوند تا قیمت کمتری داشته باشند؛ اما گلکسی A12 در برخی موارد از امکانات مطلوبی استفاده می‌کند.

در ادامه گفته شده که گلکسی A12 شامل حسگر اسکنر اثرانگشت است؛ اما جایگاه این حسگر مشخص نیست. بااین‌حال، باتوجه‌به محصولات مختلفی که شرکت کره‌ای می‌سازد، احتمالا از حسگر اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی گلکسی ای ۱۲ استفاده می‌شود.

در گزارش به اطلاعات بیشتری اشاره نمی‌شود؛ برای مثال در مورد ابعاد نمایشگر و جزئیات آن یا میزان حافظه رم اشاره‌ای نشده است. در هر صورت انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از محصول اقتصادی در دست ساخت سامسونگ به دست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات