آیفون 12 اپل بیستم شهریور با اپل واچ سری 6 رونمایی می‌شود؟

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر ادعاهای جدید حقیقت داشته باشند، اپل بیستم شهریور با برگزاری مراسمی آنلاین رسما گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۲ را به‌همراه اپل واچ سری ۶ رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

رسانه‌ی MSPoweruser به‌نقل از یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Soybeys می‌نویسد اپل ساعاتی پیش رسما تأیید کرده است که قصد دارد ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی ویژه و آنلاین، محصولات جدیدش را رونمایی کند. این مراسم قرار است در آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل‌پارک برگزار شود. MSPoweruser زمان دقیق آغاز مراسم را ساعت ۰۰:۳۰ به‌وقت تهران اعلام می‌کند. گفته می‌شود اپل قصد دارد در این مراسم، نسل بعد گوشی‌ آیفون و نسل بعد ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ و چند محصول دیگر را رونمایی کند.

حساب کاربری Soybeys در توییتر می‌نویسد پس از انتشار بیانیه‌‌ای که اسکرین‌شاتش را درادامه مشاهده می‌کنید، اپل آن را به‌سرعت حذف کرده است. درحال‌حاضر، دقیقا نمی‌دانیم اپل چرا این پست را حذف کرده است و بررسی‌های زومیت نیز نشان می‌دهد حساب کاربری Soybeys نیز توییت خود را حذف کرده است که حاوی اسکریت‌شات مذکور بود. گفتنی است تا زمانی‌که اپل رسما واکنش نشان ندهد، همه‌چیز در حد شایعه باقی می‌ماند. 

بیانیه مراسم رونمایی آیفون 12 اپل / Apple اسکرین شات غیررسمی
نوآوری‌های بزرگ جدیدی را کشف کنید که به آیفون و اپل واچ و محصولات دیگر می‌آیند. نطق اصلی مراسم قرار است مستقیما از اپل‌پارک به‌واسطه‌ی وب‌سایت apple.com، اپلیکیشن Apple Developer، وب‌سایت Apple Developer، اپلیکیشن Apple TV و یوتیوب پخش شود. به‌علاوه به‌محض پایان مراسم، خواهید توانست ویدئو آن را مشاهده کنید. برای بینندگان حاضر در چین، نطق اصلی مراسم روی سرویس‌های Tencent و iQIYI و Bilibili و Youku هم پخش خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که جان پراسر، یکی از مطمئن‌ترین افشاگران اپل، مدتی پیش گفته بود رونمایی آیفون‌های جدید تا مهر ۱۳۹۹ به‌تأخیر افتاده است. وی ادعا می‌کند اپل در پی برگزاری رویداد معرفی گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۲، یعنی آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در هفته‌ای است که از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۱ مهر ۱۳۹۹) آغاز می‌شود. طبق گفته‌ی پراسر، عرضه‌ی مدل‌های معمولی خانواده‌ی آیفون ۱۲ از هفته‌ی پس از رونمایی آغاز می‌شود. بدین‌ترتیب، پراسر معتقد است تاریخ عرضه‌ی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس برای هفته‌ای تعیین شده است که از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۸ مهر ۱۳۹۹) آغاز می‌شود.

بنابر ادعای جان پراسر، دو گوشی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) معرفی می‌شوند و ظاهرا عرضه‌ی آن‌ها نیز برای همان ماه تعیین شده است. برخلاف این خبر جدید، پراسر می‌گوید اپل برای معرفی اپل واچ سری ۶ رویداد آنلاین در نظر نگرفته است. احتمالا اهالی کوپرتینو اپل واچ سری ۶ و نسل جدید آیپد ۱۰٫۲ را همچون نسل جدید آیفون SE ازطریق انتشار بیانیه‌ی مطبوعاتی رونمایی می‌کند. 

منبع فاش‌کننده‌ی خبر جدید منبع مطمئنی نیست و درضمن همان‌طورکه اشاره کردیم، توییت اصلی دقایقی پیش حذف شده است. درنهایت، باید ببینیم پیش‌‌بینی کدام افشاگر از رونمایی آیفون ۱۲ درست از آب در می‌آید.

درهرصورت اپل هنگام برگزاری مراسمش، چهار گوشی جدید رونمایی می‌کند که همگی از فناوری 5G پشتیبانی و از تراشه‌ی قدرتمند پنج‌نانومتری A14 استفاده خواهند کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات