کاربران گلکسی نوت 20 از ایجاد سایه سبزرنگ روی نمایشگر خبر می‌دهند

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق ادعای کاربران گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس، تمامی این دستگاه‌ها با مشکل ایجاد سایه‌ی سبزرنگ روی صفحه‌نمایش مواجه هستند.
تبلیغات

تجربه نشان داده است که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ کیفیت ساخت مطلوبی دارند و به‌طور کلی عملکرد عالی از خود نشان می‌دهند؛ بااین‌حال هرازگاهی انتشار اخباری درباره‌ی مشکلات گوشی‌های سامسونگ را شاهد هستیم. جدیدترین دستگاه‌های سامسونگ که در مراسم گلکسسی آنپکد رونمایی شدند و شامل گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس هستند، با یک نوع مشکل خاص مواجه شده‌اند. گوشی‌های پیشین سامسونگ بارها با مشکل نمایش سایه‌ی سبزرنگ روی صفحه‌نمایش مواجه شده بودند و ظاهرا این مشکل برای نوت ۲۰ اولترا و تبلت‌های S7 و S7 پلاس نیز تکرار شده است. 

کمتر از یک ماه از معرفی رسمی دستگاه‌های جدید سامسونگ می‌گذرد و کاربران ردیت از همین حالا بحث درباره‌ی مشکلات دستگاه‌ها را آغاز کرده‌اند. ظاهرا سایه‌ی سبزرنگ این‌بار صرفا به یک دستگاه محدود نیست و درکنار گوشی پرچم‌دار جدید، دو تبلت سامسونگ را نیز شامل می‌شود.

سبزشدن نمایشگر گلکسی تب اس 7 پلاس سامسونگ / Samsung Galaxy Tab S7+

تعجب‌برانگیزترین اتفاق این است که سایه‌ی سبزرنگ روی صفحه‌نمایش گلکسی تب S7 هم ظاهر شده است؛ تبلتی که از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده نمی‌کند. این موضوع نشان می‌دهد مشکل جدید دستگاه‌های سامسونگ به‌ نمایشگرهای AMOLED منحصر نیست. این سه دستگاه سامسونگ به‌میزان متفاوتی سایه‌ی سبز را روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهند و تا زمان انتشار این خبر، سامسونگ رسما به این موضوع واکنش نشان نداده است.

نکته‌ی مهم این است که بابت این مشکل نباید چندان نگران باشید؛ چراکه صرفا به سامسونگ محدود نیست و پیش‌تر دستگاه‌های دیگری نیز با مشکلی مشابه مواجه شده‌اند. در بسیاری از مواقع، مشکل سایه‌ی سبز روی صفحه ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع‌شدنی است. اگر در خارج از ایران هستید و دستگاه‌ها را با ضمانت تهیه کرده‌اید، می‌توانید به خود سامسونگ مراجعه کنید تا مشکل را رفع کند. بااین‌حال، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم منتظر انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری بمانید. ناگفته نماند گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ نیز با این مشکل مواجه شده بود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات