خرید لوازم آرایشی اصل از فروشگاه اینترنتی میس و مستر

یک‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی میس و مستر فعالیت خود را در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرده و در مدتی کوتاه توانسته است با عرضه محصولات برندهای برتر دنیا به محبوبیت برسد.
تبلیغات

حتما شده برای خرید لوازم آرایشی دچار شک و دودلی شده اید و سوال کنید که محصول مورد نظر واقعا اصل است یا نه؟ اگر نمی‌توانید هنگام خرید لوازم آرایشی به‌خصوص خرید ریمل، اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهید این تنها معضل شما نیست. خیلی‌ها هنگام انتخاب ریمل نمی‌توانند تقلبی و اصل بودن محصول را تشخیص دهند و معمولا فریب حرف‌های فروشنده را می‌خورند.

اما چگونه می‌توانیم هنگام خرید ریمل اصل و تقلبی بودن محصول را بفهمیم؟ چه فرقی بین ریمل اصل و تقلبی وجود دارد؟ قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که در انتخاب ریمل به شما کمک خواهد کرد.

راهنمای خرید ریمل اصل:

خرید ریمل میس و مستر پیشنهادی است که این نگرانی را از شما دور می‌کند. ولی باز نکاتی کلیدی را به شما آموزش خواهیم داد تا مثل یک مصرف‌کننده حرفه‌ای عمل کنید.

برای خرید هر محصول آرایشی به‌خصوص ریمل که انواع زیادی دارد به بازار مراجعه کنید و یا از فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید ممکن است جنس تقلبی گیرتان بیاید. بنابراین باید بتوانیم ریمل اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهیم. اگر یک لباس با پارچه نا مرغوب بپوشید آسیبی به پوستتان نمی رسد اما اگر لوازم آرایشی تقلبی با پوست و بخصوص نقاط مخاطی بدنتان در تماس باشد ممکن است دچار مشکلات پوستی حتی در مواردی داخلی شوید.

میس و مستر

بهترین ریمل :

در مصرف لوازم آرایشی بخصوص لوازم آرایش چشم مثل مداد و ریمل نباید زیاده‌روی کنید. این محصولات حتی اگر اصل هم باشند با وجود تاثیری که در زیبایی چشم‌ها دارند، در دراز مدت می‌توانند به پوست، مژه‌ها و چشم‌ها آسیب برسانند، اما به هر حال از محصولات تقلبی بهتر خواهند بود. برای اینکه خیالتان از این موضوع راحت شود خرید لوازم آرایشی میس و مستر را توصیه می‌کنیم؛ چرا که چشم‌ها مرکز توجه صورت است و علاوه بر زیبایی، سلامت آن بسیار حائز اهمیت است. پس بهترین ریمل آن است که از جنس خوب حتی گیاهی و ارگانیک تهیه شده باشد و از سلامت آن اطمینان داشته باشیم. تاریخ انقضاء لوازم آرایشی نکته مهمی است که در استفاده از آنها باید بسیار دقت شود.

خرید ریمل حجم دهنده مژه :

اگر می خواهید ریمل بخرید و هنوز نتوانستید برندی را انتخاب کنید، ما چند برند با کیفیت و معروف را به شما معرفی می کنیم. اما مراقب باشید از فروشگاه آنلاین یا حضوری معتبر خریداری کنید تا مدل تقلبی آن را به شما نفروشند.

ریمل والیوم ناو Volume now:

اگر دنبال ریمل حجم‌دهنده هستید و می‌خواهید مژه‌ها را پر حجم‌تر نشان دهید، والیوم ناو می‌تواند انتخاب عالی باشد. این ریمل مایعی روان با رنگدانه‌های زیاد دارد و تیرگی خوبی به مژه‌ها می‌بخشد که سبب بیشتر دیده شدن مژه ها خواهد شد. برای اینکه ریمل حجم دهندگی بیشتری داشته باشد، برس lxx برای آن تعبیه شده است. اگر زیاد از لنز استفاده می کنید و چشم‌های حساسی دارید، والیوم ناو را به شما توصیه می‌کنیم.

ریمل حجم دهنده بیگ بولد Big bold:

این ریمل رنگدانه های کربنی دارد. برس آن اندازه مناسب و موهای کوتاه دارد که به حجم دادن هرچه بیشتر مژه‌ها کمک می کند. این ریمل به صورت ضد آب فرموله شده، بنابراین می‌توانید برای ساعت های طولانی از آن استفاده کنید حتی در استخر. این ریمل مورد تایید متخصصان و پزشکان نیز هست و به افرادی که چشمان حساس دارند توصیه می شود.

خرید ریمل حجم دهنده مک:‌ ریمل حجم دهنده مک برندی شناخته شده و باکیفیت مناسب است که به خوبی به مژه ها حجم داده و آنها را لیفت می‌کند. این ریمل ضدآب نیست و از رنگ دانه‌های بالا با پوشش سبک ساخته شده است.

خرید ریمل بیو: ریمل حجم ‌دهنده بی ‌یو محصولی مناسب است که ضدآب نبوده و مژه‌ها به هم نمی‌چسبد و به آنها حجم دهد.

روش تشخیص ریمل اصل:

در خرید لوازم آرایشی معمولا نخستین فاکتوری که به آن دقت می‌شود قیمت است. در اغلب مواقع خیلی ها ترجیح می دهند سراغ ریمل ارزان تر بروند زیرا لوازم آرایشی است که زیاد استفاده می‌شود. اما به این نکته توجه کنید که هر ارزانی خوب نیست و می تواند یکی از نشانه های جنس تقلبی باشد. البته لوازم آرایشی ایرانی ارزان تر از مشابه خارجی هستند اما نه آنقدر که تعجب کنید و مایل شوید چندتا از یک محصول را بخرید. بنابراین حتما پیش از اینکه ریمل را بخرید از چند فروشگاه مطمئن قیمت محصول را بگیرید. می توانید برای خرید ریمل میس و مستر را انتخاب کنید و قیمت محصولات اورجینال و اصل را باهم مقایسه کنید.

اگر تنها یک فروشگاه محصول را به پایین ترین قیمت ممکن عرضه می کند، شک نکنید ریمل مورد نظر تقلبی است. البته همیشه هم تقلبی بودن به قیمت پایین نیست چراکه خیلی ها تابحال ریمل تقلبی را به قیمت ریمل اصل خریدند و متوجه تقلبی بودن محصول نشدند.

تصویر و برند ریمل :

برای خرید ریمل تصویر محصول مورد نظر را سرچ کنید و هنگام خرید نام برند و نوع نوشتار آن را با محصولی که از فروشگاه می خرید مطابقت دهید. خنده دار است اما کاملا کمک کننده خواهد بود. چراکه نوشتار محصول اورجینال و تقلبی کاملا از هم فرق دارند و می توان در خیلی از موارد با استفاده از این ترفند جنس تقلبی و اصل را از هم تشخیص داد.

شناسنامه ریمل اصل :

شناسنامه ریمل شما همان لوگویی است که روی محصول حک شده. معمولا محصول اورجینال لوگویی پر رنگ و خوانا دارد و در روی بدنه و انتهای آن می توانید لوگو را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های محصول اورجینال این است که درب و ظرف آن به خوبی کیپ می شود. اول داخل فروشگاه در ریمل را باز کنید و اگر در جعبه است آن را خارج کنید و با تستر مقایسه کنید اگر درب ریمل خوب کیپ نشد آن را نخرید.

فرچه ریمل :

همانطور که می دانید ریمل‌ها انواع و اقسام دارند، بنابراین برای هر نوع ریمل فرچه‌ای مخصوص در نظر گرفته شده، مثلا فرچه ریمل حجم دهنده با فرچه دیگر ریمل ها متفاوت است پس دقت کنید به ظاهر آن، در جنس‌های تقلبی معمولا فرچه ها ظاهر بخصوصی ندارند و تنها از مقداری پرز تشکیل شده‌اند.

دو سه بار فرچه را امتحان کنید و به داخل ظرف ریمل ببرید اگر حالت خود را حفظ کرد خوب است ولی اگر برس آن بهم ریخته شد بدون شک یک محصول بی‌کیفیت را در دست دارید. ریمل هر نوعی باشد نباید گلوله شود و به صورت تکه‌ای روی برس قرار بگیرد. ریمل‌هایی که موادشان سفت و گلوله ای است کیفیت خوبی ندارند و نمی توانند اورجینال باشند.

بسته بندی ریمل اصل:

معمولا ریمل های اورجینال بسته بندی متفاوت و زیبا دارند اگر کنار محصول تقلبی قرار بگیرند به خوبی قابل تشخیص خواهند بود. بنابراین اگر از قبل ریملی استفاده کردید و بسته‌بندی آن را هنوز دارید حتما هنگام خرید ریمل مجدد آن را به همراه ببرید.

خرید ریمل میس و مستر:

برای خرید ریمل یا خرید اینترنتی لوازم آرایشی میس و مستر توصیه ما به شماست. می توانید با مراجعه به سایت اختصاصی میس و مستر محصولات اورجینال را مقایسه کنید، در مورد آن ها اطلاعات مفید کسب کنید، با اطمینان خاطر انتخاب و به مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات