مایکروسافت با انتشار ویدیوهایی از ویژگی‌های سرفیس دوئو رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت ویدیوهایی منتشر کرده است که برخی از ویژگی‌های سرفیس دوئو را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

در ماه اکتبر بود که مایکروسافت از گوشی هوشمند تاشویی به‌نام سرفیس دوئو رونمایی کرد؛ محصولی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است و از دو نمایشگر به یکدیگر پیوسته استفاده می‌کند. بااین‌حال، ردموندی‌ها در مورد ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری سرفیس دوئو سکوت کردند تا در زمان مناسب، کاربران را به وجد آورند.

طی روزهای گذشته، مایکروسافت رویدادی آنلاین برگزار کرد و پانوس پانای، یکی از مقامات بلندپایه مایکروسافت، در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های سرفیس دوئو سخن گفت. در ادامه می‌توانید ویدیوی کنفرانس مایکروسافت به مدت ۳۵ دقیقه را تماشا کرده و در مورد گوشی هوشمند تاشوی ردموندی‌ها بیشتر بدانید.

در کنفرانس خبری، پانوس پانای به نیاز کاربران امروزی می‌پردازند و اینکه گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو چگونه قادر خواهد بود که پاسخگوی چنین نیازهایی باشد. علاوه بر آن، در مورد ویژگی‌ها و برتری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سرفیس دوئو توضیح داده می‌شود. 

با وجود اینکه سرفیس دوئو از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند؛ اما باید در نظر گرفت که غول نرم‌افزاری دنیا، سرفیس دوئو را طراحی و توسعه داده است. با این حساب، دور از ذهن نیست که کار با سرفیس دوئو بسیار نرم و روان باشد. ریسپانسیو بودن سرفیس دوئو سبب می‌شود که کار با هر اپلیکیشنی به‌سادگی صورت گیرد و بتوان از آن اپلیکیشن در هر یک از دو نمایشگر سرفیس دوئو استفاده کرد.

علاوه بر موارد ذکرشده، اپلیکیشن‌های سازگار با سرفیس دوئو از هردو نمایشگر گوشی هوشمند جدید ردموندی‌ها استفاده خواهند کرد تا کاربران تجربه بهتری از کار با اپلیکیشن‌ها داشته باشند. نکته دیگری که در ویدئو مشاهده می‌شود، تعامل جالب سرفیس دوئو با نحوه کاربرد کاربر از گوشی هوشمند جدید ردموندی‌ها است. در ادامه ویدیوهای دیگری نیز از ویژگی‌های سرفیس دوئو برایتان قرار گرفته است تا محصول جدید ردموندی‌ها را بیشتر بشناسید.

دانلود ویدئو

دانلود ویدئو

دانلود ویدئو

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات