سری گلکسی A سامسونگ برای سه سال آپدیت اندروید را دریافت خواهد کرد

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، محصولات جدید از سری گلکسی A سامسونگ نیز سه نسخه بعدی از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

چندی پیش مشخص شد که سری گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ به‌جای پشتیبانی نرم‌افزاری ۲ ساله از پشتیبانی ۳ ساله برخوردار خواهند بود و این یعنی سه نسخه بعدی از سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کنند. اتفاقی که باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران محصولات سامسونگ شد؛ زیرا تا پیش از معرفی سری نوت ۲۰، پرچم‌داران سامسونگ تنها دو نسخه بعدی از سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کردند.

حال، شایعاتی به گوش رسیده که براساس آن‌ها محصولات جدید سری گلکسی A نیز چنین پشتیبانی را دریافت خواهند کرد و مانند سری گلکسی نوت ۲۰ به مدت سه سال از پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهند بود.

سامسونگ با تایید این موضوع در پاسخ یکی از دارندگان گلکسی A90 گفته که شرکت کره‌ای افزایش زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از مدل‌های بالارده سری گلکسی A را که بعد از گلکسی اس ۱۰ عرضه شده‌اند، بررسی می‌کند. بااین‌حال، هنوز فهرست دقیقی از محصولات مدنظر سران سامسونگ از سری گلکسی A مشخص نشده است و نمی‌دانیم که کدامیک از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A آپدیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دریافت خواهند کرد.

حدس زده می‌شود در اواخر سال ۲۰۲۰ مشخص شود که کدامیک از محصولات سری گلکسی A به مدت بیشتری آپدیت‌های نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. در صورتی که سامسونگ چنین تصمیم را به مرحله اجرایی درآورد انتظار می‌رود که محصولاتی ازجمله گلکسی ای ۷۱ ۵ جی (Galaxy A71 5Gگلکسی ای ۵۱ ۵ جی (Galaxy A51 5Gگلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50sگلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) و گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) از گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که به مدت سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات