قیمت گوشی هوشمند سرفیس دوئو فاش شد

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره قیمت گوشی هوشمند تاشدنی مایکروسافت در رسانه‌ها فاش شد. سرفیس دوئو ظاهرا با برچسب قیمتی ۱,۴۰۰ دلاری به فروش می‌رسد.
تبلیغات

از زمان معرفی گوشی هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو، شایعه‌های متعددی پیرامون آن منتشر شده است. بسیاری از شایعه‌ها و افشاگری‌ها، مشخصات گوشی تاشدنی جدید ردموندی‌ها را اعلام می‌کردند، اما خبری از قیمت احتمالی این گوشی مایکروسافت در رسانه‌ها نبود. بالاخره حساب توییتری SamsungBloat که قبلا تصاویری از محصول نهایی سرفیس دوئو را فاش کرده بود، اطلاعات قیمت گوشی جدید را هم دراختیار رسانه‌ها قرار داد.

منبع افشاگر قیمت سرفیس دوئو ادعا می‌کند که مایکروسافت، گوشی جدید را با برچسب قیمتی ۱,۴۰۰ دلار به فروش خواهد رساند. قیمت ۱,۴۰۰ دلاری سرفیس دوئو، آن را ارزان‌تر از گلکسی Z فولد 2 نشان می‌دهد، اما به‌هرحال گوشی تاشدنی کره‌ای‌ها قابلیت‌های بیشتری دارد. از قابلیت‌های بهتر گوشی سامسونگ می‌توان به دوربین بهتر، نمایشگرهای بیرونی و اتصال 5G اشاره کرد.

سرفیس دوئو به همراه قبم و ایربادز

نکته‌ی قابل‌توجه اینکه سرفیس دوئو احتمالا همراه‌با تعدادی لوازم جانبی عرضه می‌شود که شاید قیمت ۱,۴۰۰ دلاری آن را تاحدی برای مصرف‌کننده توجیه کند. ظاهرا در بسته‌بندی این گوشی شاهد یک قلم هوشمند، کیس محافظ مخصوص سرفیس دوئو، شارژر USB-C و هدست‌های سرفیس ایربادز خواهیم بود.

از مشخصات فنی سرفیس دوئو که در اخبار قبلی مطرح شده بودند، می‌توان به پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۵۵ اشاره کرد که با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی ترکیب می‌شود. گوشی هوشمند تاشدنی ردموندی‌ها از دو نمایشگر ۵/۶ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن ۱۳۵۰*۱۸۰۰ را به کاربر ارائه می‌کنند. گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت هم مجهز خواهد بود. محصول جدید مایکروسافت با اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شود و برای رابط کاربری آن نیز لانچر اختصاصی مایکروسافت در نظر گرفته شده است. ظاهرا مایکروسافت تصمیم دارد تا به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را هم کمی پس از رونمایی رسمی برای گوشی تاشدنی جدید خود ارائه کند.

سرفیس دوئو با لوازم جانبی

منابع رسمی ادعا می‌کنند که گوشی تاشدنی جدید مایکروسافت در هفته‌ی جاری به‌صورت رسمی معرفی و برای عرضه به بازار آماده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات