دیجی پلاس، سرویس اشتراکی دیجی کالا برای خدمات اختصاصی آغاز به کار کرد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیجی‌پلاس، سرویس اشتراک اختصاصی دیجی‌کالا، قصد دارد سرویسی مشابه پرایم آمازون ارائه دهد که تخفیف‌ها و خدمات متنوعی را برای کاربرانش درنظر گرفته است.
تبلیغات

دیجی کالا دیروز از ارائه‌ی سرویس جدیدی خبر داد که به‌وسیله‌ی آن، کاربران دیجی‌کالا می‌توانند در ازای خرید اشتراک، به تخفیف‌ها و خدمات متنوعی دسترسی داشته باشند.

سرویس جدید دیجی‌کالا که دیجی‌پلاس نام دارد، مشابه آمازون پرایم، سرویس اشتراکی آمازون است که کاربران با خرید اشتراک آن می‌توانند به ارسال رایگان و سریع کالا، تماشای فیلم و سریال به‌رایگان و اطلاع و برخورداری از تخفیف‌های بیشتر محصولات دسترسی داشته باشند.

به گزارش دیجی‌کالا، امتیازات خرید اشتراک دیجی‌پلاس به شرح زیر است:

  • ارسال رایگان چهار سبد خرید کمتر از ۲۰۰ هزار تومان طی ماه برای کاربر
  • معرفی روزانه پنج پیشنهاد خرید شگفت‌انگیز که دردسترس کاربران عادی امکان قرار نمی‌گیرد
  • دسترسی به پیشنهادهای شگفت‌انگیز ۳۰ دقیقه زودتر از کاربران عادی
  • فراهم‌شدن امکان دریافت هدیه نقدی روی بیش از ۵۰هزار کالا
  • افزایش زمان بازگرداندن کالا از ۷ روز به ۳۰ روز
  • امکان دریافت سریع کالا بین ۲ تا ۴ ساعت با پرداخت هزینه‌ی ارسال برای کالاهایی که در دسته‌ی «ارسال فوری دیجی‌پلاس» قرار می‌گیرند

همان‌طور که اشاره شد، زمان بازپس‌فرستادن کالا با خرید اشتراک دیجی‌پلاس ۳۰ روز درنظر گرفته شده، درنتیجه برای دریافت هدیه‌ی نقدی کالاهای منتخب، هدیه بعد از نهایی‌شدن فرایند خرید یعنی پس از پایان ۳۰ روز مهلت بازگرداندن کالا به کیف پول دیجی‌کالای کاربر واریز می‌شود.

سرویس اختصاصی دیجی‌کالا درحال حاضر با ظرفیت محدود ارائه شده و دو تخفیف یک‌ماهه (به قیمت ۵۰هزار تومان که اکنون تخفیفی ۲۰درصدی دارد) و دو ماهه (به قیمت ۱۰۰هزار تومان که اکنون تخفیفی ۵۰درصدی دارد) را برای کاربران درنظرگرفته است. 

سرویس اختصاصی دیجی‌کالا به‌صورت آزمایشی ارائه شده و دو تخفیف یک‌ماهه (به قیمت ۵۰هزار تومان که اکنون تخفیفی ۲۰درصدی دارد) و دو ماهه (به قیمت ۱۰۰هزار تومان که اکنون تخفیفی ۵۰درصدی دارد) را برای کاربران درنظرگرفته است. مدیر پروژه ‌پلاس به خبرنگار زومیت می‌گوید که این سرویس درصورت بازخورد مثبت کاربران درارتباط با ادامه‌ی خدمات خود تصمیم‌گیری می‌کند و ممکن است با بررسی رفتار مشتریان، تغییراتی در آن اعمال شود. برای مثال در آینده سرویس‌هایی که با دیجی کالا همکاری می‌کنند مانند فیدیبو و دیجی استایل برای ارائه‌ی خدمات به کاربران دیجی پلاس اضافه می شوند. مدیر پروژه دیجی پلاس همچنین می‌گوید دیجی کالا درحال مذاکره با سرویس‌های پخش فیلم و سریال نیز است تا پس از دوره‌ی آزمایشی امکان تماشای رایگان را برای مشترکان فراهم کند، بااین‌حال اکنون تنها خدماتی که بر بستر دیجی‌کالا قرار دارند، در سرویس جدید دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دیجی‌کالا درارتباط با ری‌برندینگ خود نیز توضیحاتی داده و گفته است هویت بصری‌اش را در مسیر تحقق هدف خود یعنی رساندن سفارش‌ها به هر تعداد و با هر مبلغی به هر نقطه از ایران، به طرح یک لبخند تغییر داده که لبخند رضایت را بر لبان مخاطب می‌نشاند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات