موتو جی 5G پلاس با باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ سریع 20 وات معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید منتشرشده نشان می‌دهد گوشی موتو جی 5G پلاس مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با فناوری شارژ سریع ۲۰ وات خواهد بود.
تبلیغات

در هفته گذشته اطلاعاتی درباره گوشی موتو جی مدل 5G پلاس منتشر شد. ما در حال انتظار برای نسخه وانیلا و همچنین مدل پلاس هستیم و اکنون دو گواهینامه جدید برای ارائه مشخصات فنی اصلی این گوشی موتورولا منتشر شده است. این دستگاه با شماره مدل XT2075-3 در پایگاه داده FCC مشاهده شد که در آن اتصال باندهای دوگانه، NFC، وای فای و 5G به‌صورت کامل مشخص است. همچنین گوشی موتو جی مدل 5G پلاس از قابلیت تعیین موقعیت گوشی هوشمند (Galileo)، گلوناس (GLONASS) و GPS پشتیبانی خواهد کرد.

اطلاعات موتو جی 5G پلاس

یک فهرست جداگانه از TUV Rheinland به خوبی نشان می‌دهد این تلفن مجهز به باتری ۵هزار میلی‌آمپر ساعت خواهد بود؛ همچنین از فناوری شارژ سریع ۲۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. برخی از شایعات منتشر شده هم حکایت از نمایشگر ۹۰ هرتز با وضوح Full HD پلاس و نسبت ابعاد تصویر 9:21 در موتو جی مدل 5G دارند.

اطلاعات مربوط به موتو جی 5G پلاس

همچنین به‌نظر می‌رسد این گوشی موبایل جدید موتورولا قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی دریافت خواهد کرد و درکنار آن هم مجهز به حسگر اصلی دوربین ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در روز آینده رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات