مسابقه هواوی برای جایزه یک میلیون دلاری بهترین برنامه مبتنی بر HMS Core آغاز شد

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هواوی تصمیم خود برای برگزاری مسابقه مربوط به HMS Core و استفاده از قابلیت‌های آن را با تعیین جایزه یک میلیون دلاری آغاز کرد.
تبلیغات

هواوی آغاز مسابقه نوآوری Apps UP را اعلام کرد و از برنامه‌نویسان پنج منطقه دعوت به عمل آورد تا با حضور در آن از جایزه یک میلیون دلاری بهره‌مند شوند؛ هدف از برگزاری این مسابقه استفاده خلاقانه از عملکرد و قابلیت‌های ارائه شده توسط HMS Core است.

هواوی چند مثال را بیان کرده و می‌توان گفت که بیشتر از همه قابلیت‌های AR و AI را مدنظر دارد. StorySign از HiAI برای اسکن متن استفاده کرده و از کیت آموزش ماشین هم برای ترجمه کتاب‌ها به زبان اشاره استفاده می‌کند تا کودکان ناشنوا بتوانند از آن‌ها لذت ببرند. همچنین Link Now هم مشکل ارتباط و همکاری از راه دور  را که امسال اهمیت زیادی دارد، رفع می‌کند.

مسابقه هواوی و ارسال دعوتنامه برای توسعه دهندگان

توسعه‌دهندگانی که ایده‌های خلاقانه مشابهی هم دارند، می‌توانند در ۵ دسته رقابت کنند؛ این ۵ دسته شامل بهترین برنامه‌ها، بهترین بازی، بهترین شبکه اجتماعی و محبوب‌ترین برنامه می‌شود. براساس اطلاعات موجود، هواوی برای هر یک از افراد و گروه‌ها، جوایزی را تدارک دیده است.

هم‌اکنون این مسابقه در حال انجام بوده و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه اوت (یعنی ۱۰ شهریور ماه) ثبت نام کنند؛ این ثبت نام می‌تواند در قالب فردی یا گروهی، آن هم با یک تیم حداکثر سه‌نفره باشد. داوطلبان باید برنامه‌های خود را تا پایان شهریور ارسال کنند و در ادامه یک هیئت داوران به‌صورت منطقه‌ای، تعداد ۲۰ برنامه برتر را انتخاب خواهند کرد. توجه داشته باشید این رقابت در ۵ منطقه اروپا، آسیا اقیانوسیه، آفریقا، آمریکای لاتین و چین برگزار خواهد شد.

کلیه برنامه‌ها ازطریق برنامه Huawei AppGallery و از تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور ۹۹) دردسترس عموم کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین مرحله پایانی این مسابقه هم در ماه اکتبر (مهر و آبان) خواهد بود. علاوه بر جایزه نقدی یک میلیون دلاری، بهترین برنامه‌ها هم در AppGallery برجسته خواهند شد که به‌صورت بالقوه باعث نمایش آن‌ها در برابر ۶۵۰ میلیون کاربر در ۱۷۰ کشور جهان می‌شود.

مسابقه هواوی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات