نوکیا ۱۴ مرداد چند گوشی هوشمند جدید معرفی می‌کند

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا کمتر از یک هفته‌ی دیگر چند گوشی هوشمند جدید معرفی می‌کند که گفته می‌شود همگی از کلاس محصولات میان‌رده خواهند بود.
تبلیغات

HDM گلوبال، شرکتی که گوشی‌‌های هوشمند با برند نوکیا را تولید و عرضه می‌کند، در نظر دارد در تاریخ ۴ اوت امسال (۱۴ مرداد) محصولات جدیدی رونمایی کند. طبیعتا به دلیل گسترش بیماری کرونا، رویداد رونمایی گوشی‌های جدید نوکیا به‌صورت آنلاین و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار خواهد شد؛ اتفاقی که تاکنون برای بسیاری از رویدادهای شرکت‌های مطرح در حوزه‌ی فناوری رخ داده است.

رویداد آنلاین نوکیا گویا در چین برگزار خواهد شد؛ زیرا مسئولان HMD گلوبال در حساب رسمی ویبوی نوکیا دعوت‌نامه‌هایی برای شرکت علاقه‌مندان به رویداد آنلاین منتشر کرد‌ه‌اند. طبیعتا چنین اقدامی نشان می‌دهد که بازار اصلی محصولات معرفی‌نشده‌ی نوکیا، بازار چین خواهد بود. براساس دعوت‌نامه‌ی نوکیا زمان برگزاری رویداد آنلاین ساعت ۱۰ صبح به وقت پکن خواهد بود؛ اما متأسفانه مشخص نیست که نوکیا از کدام محصولات خود در رویداد آنلاین پکن پرده برمی‌دارد.

دعوت‌نامه نوکیا برای رویداد ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

چندی پیش خبری منتشر شد که یکی از گوشی‌های هوشمند معرفی‌نشده‌ی نوکیا توانسته است از رگولاتوری چینی TENAA تاییدیه دریافت کند. سازمان TENAA در چین وظیفه‌ی تایید محصولات قبل از ورود آن‌ها به بازار این کشور را دارد و اصولا برخی از مشخصات محصول تایید شده را در وب‌سایت رسمی خود منتشر می‌کند.

گوشی هوشمندی که اخیرا تأییدیه‌ی TENAA را دریافت کرده است، از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در بطن خود دارد و از پردازنده‌ای نامشخص با ۸ هسته‌‌ی پردازشی قدرت می‌گیرد. باید صبر کرد و دید که شرکت HMD گلوبال چه سورپرایزهایی در آستین دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات