تبلت میت پد 10.8، اینجوی تبلت 2 و دو محصول پوشیدنی هواوی رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 5 دقیقه
هواوی میت پد 10.8 و اینجوی تبلت 2 و دو پوشیدنی هوشمند را معرفی کرد.
تبلیغات

هواوی محصولات جدیدی شامل دو تبلت و دستبند سلامت و نیز یک ساعت هوشمند مناسب برای نوجوانان را رونمایی کرده است.

میت پد ۱۰.۸

این تبلت هواوی از نمایشگری ۱۰.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۸۰ پیکسلی برخوردار است و از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند؛ البته کاربران می‌توانند جداگانه کیبورد بخرند و به تبلت جدید هواوی متصل کنند. هواوی برای تبلت پرچم‌دار خود از تراشه ‌ی کرین ۹۹۰ استفاده کرده است که ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی نیز آن را همراهی می‌کنند. بااین‌حال، کاربران می‌توانند نسخه‌ی مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی میت پد ۱۰.۸ را بخرند یا از کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کنند.

محصول جدید هواوی مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید ۱۰ است و رابط کاربری EMUI 10.1 روی آن سوار می‌شود. در طرفین تبلت، چهار بلندگو در نظر گرفته شده تا کاربر از پخش موسیقی لذت ببرد. از دیگر مشخصات میت پد ۱۰.۸ می‌توان به جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و درگاه USB-C و باتری با ظرفیت ۷،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

هواوی میت پد ۱۰.۸ / Huawei MatePad 10.8

در پنل جلویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 تعبیه شده است. گفته می‌شود ضخامت تبلت پرچم‌دار هواوی ۷/۲ میلی‌متر و وزنش ۵۰۰ گرم است. انتظار می‌رود میت پد ۱۰.۸ در اواسط ماه اوت و تنها در حالت Wi-Fi (پشتیبانی از +Wi-Fi 6) و در دو رنگ‌بندی طلایی و نقره‌ای به بازار چین راه می‌یابد. قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی این تبلت ۳۴۰ دلار و قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی‌اش ۴۰۰ دلار است. ناگفته نماند گویا مدلی از این تبلت با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G نیز در نظر گرفته شده است که با کمی تأخیر به بازار روانه خواهد شد.

اینجوی تبلت ۲

هواوی برای کاربرانی با بودجه‌ی کمتر نیز تبلت دیگری معرفی کرده است. اینجوی تبلت ۲ در دو مدل عرضه می‌شود: ۱. مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۲۳۰ دلار؛ ۲. مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۲۵۰ دلار.

هواوی اینجوی تبلت 2 / Huawei Enjoy Tablet 2

اینجوی تبلت ۲ از نمایشگری ۱۰/۱ اینچی با رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۲۰۰ پیکسل برخوردار است و چنین مشخصاتی باعث می‌شود تراکم پیکسلی اینجوی تبلت ۲ به ۲۲۴ پیکسل در هر اینچ برسد. هواوی برای تبلت مقرون‌به‌صرفه‌اش تراشه‌ی کرین 710A را در نظر گرفته که با فرایند تولید ۱۲ نانومتری ساخته شده است. کرین A710 هشت هسته دارد و از دو خوشه‌ی چهارهسته‌ای کورتکس A73 و کورتکس A53 تشکیل می‌شود و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G51 MP4 نیز آن‌ را همراهی می‌کند. اینجوی تبلت ۲ باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در این محصول، دو بلندگو برای پخش موسیقی در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود اواسط ماه اوت به بازار عرضه شود.

تاک‌بند بی ۶ هواوی

تاک‌بند بی ۶، گجت پوشیدنی جدید هواوی، دستبند سلامت محسوب می‌شود؛ اما می‌توان با جداسازی بدنه‌ی آن، به‌جای هندزفری بلوتوثی از آن استفاده کرد. برای بند آن نیز مدل‌های سیلیکونی و فلزی در نظر گرفته شده تا کاربر در شخصی‌سازی دستبند سلامت حق انتخاب بیشتری داشته باشد. دستبند سلامت جدید هواوی از نمایشگری ۱/۵۳ اینچی منحنی AMOLED با رزولوشن ۴۶۰ در ۱۸۸ پیکسل بهره می‌برد. چنین مشخصاتی باعث می‌شود تراکم پیکسلی تاک‌بند بی ۶ به ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ برسد.

هواوی تاک بند بی 6 / Huawei TalkBand B6

کاربر می‌تواند دستگاه‌های اندرویدی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و جدیدتر یا مبتنی‌بر iOS 9 و جدیدتر را با دستبند سلامت تاک‌بند بی ۶ همگام‌سازی کند. محصول جدید هواوی از گواهی IP57 و حسگرهای سنجش ضربان قلب و SpO2 و میزان خواب کاربر در طول روز برخوردار است.

هواوی برای دستبند سلامت خود باتری ۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است که طول عمر مفید آن با هربار شارژ کامل باتری تقریبا سه روز خواهد بود. گفتنی است برای شارژ مجدد باتری نیز درگاه USB-C در نظر گرفته شده است؛ البته اگر کاربر از تاک‌بند بی ۶ به‌جای هندزفری بلوتوث استفاده کند میزان مصرف باتری افزایش می‌یابد.

هواوی تاک بند بی 6 / Huawei TalkBand B6

هواوی مدعی است با هربار شارژ کامل باتری تاک‌بند بی ۶، می‌توان هشت ساعت مداوم از آن به‌جای هندزفری بلوتوث استفاده کرد. قیمت مدل تاک‌بند بی ۶ با بند سیلیکونی تقریبا ۱۲۰ دلار و قیمت مدل دیگر با بند فلزی حدودا ۱۸۰ دلار خواهد بود.

هواوی واچ ۴ ایکس

هواوی برای کودکان نیز گجت پوشیدنی جدیدی در نظر گرفته است. ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ ایکس مناسب رده‌ی سنی کودک تا نوجوان است و از بدنه‌ی بسیار مقاومی بهره می‌برد و دربرابر نفوذ قطرات آب به درون دستگاه نیز مقاوم است. باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی محصول جدید هواوی عمر مفید پنج‌روزه‌ی باتری را به‌همراه دارد و برای نمایش اطلاعات نیز، نمایشگر ۱/۴۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است.

هواوی واچ 4 ایکس / Huawei Watch 4X

روی ساعت هوشمند جدید هواوی دو دوربین قرار گرفته که دوربین سلفی آن از حسگری ۵ مگاپیکسلی و دوربین دیگر از حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ناگفته نماند هواوی واچ ۴ ایکس از چیپ NFC و حسگرهایی مانند GPS ،GLONASS ،Galileo و QZSS نیز برخوردار است.

انتظار می‌رود هواوی واچ ۴ ایکس از ۱۹ اوت (۲۹ مرداد) و با قیمتی معادل ۱۷۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات