سرفیس نئو مایکروسافت در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰ معرفی نمی‌شود

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که گفته می‌شد سرفیس نئو در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد رونمایی محصول جدید مایکروسافت به‌تأخیر افتاده است.
تبلیغات

ماه آوریل، گزارشی منتشر شد که از احتمال به‌تأخیرافتادن رونمایی سرفیس نئو مایکروسافت تا سال ۲۰۲۱ خبر می‌داد؛ تبلتی که گفته می‌شود از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ایکس استفاده می‌کند و از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های نرم‌افزاری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

چندی بعد و در ماه مه نیز، سران مایکروسافت تأیید کردند ویندوز ۱۰ ایکس به‌جای تمرکز روی دستگاه‌های دونمایشگره، روی لپ‌تاپ‌های مجهز به یک نمایشگر متمرکز خواهد بود. در بیانیه‌ی ردموندی‌ها، پانوس پانای، مدیر بخش تولید محصولات گفت:

در نظر داریم کاربران ابتدا ویژگی‌های ویندوز ۱۰ ایکس را روی محصولات دارای یک نمایشگر تجربه کنند و در زمان مناسب نیز با همکاری با شریکان تجاری‌مان، تجربه‌ی ویندوز ۱۰ ایکس روی دستگاه‌های دونمایشگره را به کاربران ارائه دهیم.

بااین‌همه، سخنی از تأخیر در زمان معرفی سرفیس نئو مطرح نشد و در صفحه‌ی مخصوص به تبلت جدید ردموندی‌ها نیز به رونمایی آن در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰ اشاره می‌شد؛. بااین‌حال، این موضوع گویا تغییر یافته است؛ زیرا اطلاعات درباره‌ی سرفیس نئو ویرایش شده و دیگر به زمان رونمایی آن اشاره‌ای نمی‌شود. مایکروسافت عبارت «معرفی در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰» را از صفحه‌ی رسمی سرفیس نئو حذف کرده است و همین امر به‌معنی تأیید به‌تأخیرافتادن زمان معرفی تبلت جدید ردموندی‌ها تلقی می‌شود. درهرصورت، برنامه‌ی معرفی سرفیس دوئو تغییری نکرده و انتظار می‌رود در زمان مشخص‌شده، یعنی انتهای سال ۲۰۲۰، رونمایی شود.

در برخی از گزارش‌ها، به احتمال تأخیر‌ در عرضه‌ی محصولات مبتنی‌بر ویندوز ۱۰ ایکس دو‌نمایشگره تا سال ۲۰۲۲ اشاره شده است. چنین تأخیری شاید از نظر زمانی فرصتی به طراحان برای ارائه‌ی محصولات توانمندتری بدهد؛ اما موضوع مهم سرنوشت نامعلوم سرفیس نئو است. آیا مایکروسافت در نظر دارد عرضه‌ی سرفیس نئو را تا سال ۲۰۲۲ به‌تعویق بیندازد؟

سرفیس نئو مایکروسافت /oMicrosoft Surface Nes
سرفیس نئو مایکروسافت /oMicrosoft Surface Nes
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات