افشای اولین رندر موتورولا ریزر 2020

سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نخستین رندر منتسب به موتورولا ریزر ۲۰۲۰ نشان می‌دهد این گوشی تاشدنی قرار نیست درمقایسه‌با مدل ۲۰۱۹ ازلحاظ ظاهری تغییرات چندان زیادی به‌خود ببیند.
تبلیغات

سال ۲۰۱۹، موتورولا با معرفی گوشی تاشدنی جدیدی برند محبوب ریزر را احیا کرد و ظاهرا قصد دارد از‌این‌پس روی محصولات خانواده‌ی ریز جدی‌تر کار کند. مدتی پیش، گزارش‌هایی جدید ادعا کرده بودند موتورولا کار روی ریزر ۲۰۲۰ (Motorola Razr 2020) را آغاز کرده و می‌خواهد آن را به فناوری 5G مجهز کند. به‌تازگی، ایوان بلس، یکی از افشاگران صنعت موبایل، رندرهایی از گوشی موتورولا ریزر جدید فاش کرده است تا با طراحی ظاهری آن آشنا شویم. نگاهی کلی به این رندرها نشان می‌دهد موتورولا ریزر ۲۰۲۰ شباهت‌های زیادی با مدل فعلی موجود در بازار دارد.

ابعاد کلی موتورولا ریزر جدید تغییر چندانی نخواهد کرد و درضمن قرار است فرم‌فاکتور محصول حفظ شود. قسمت بالایی صفحه‌نمایش موتورولا ریزر احتمالا همچنان میزبان بریدگی برای دوربین سلفی و برخی حسگرهای ویژه خواهد بود و به‌نظر می‌رسد موتورولا توانسته حاشیه‌ی پایین گوشی را اندکی باریک‌تر کند. در موتورولا ریزر  ۲۰۲۰، از حسگر اثرانگشت خازنی خبری نخواهد بود و حسگر مذکور شاید به زیر صفحه‌نمایش منتقل شده است و حتی احتمال دارد این حسگر با دکمه‌ی پاور گوشی یکپارچه شده باشد.

رندر غیررسمی موتورولا ریزر Motorola Razr 2020 درحالت بسته باز و نیم باز از کنار

صفحه‌نمایش خارجی محصول ظاهرا تغییری درمقایسه‌با موتورولا ریزر ۲۰۱۹ به‌خود نخواهد دید. در زیر این صفحه‌نمایش کوچک، مجموعه‌دوربین دوگانه را شاهد هستیم. براساس برخی شایعه‌‌ها، موتورولا قصد دارد در مدل جدید گوشی تاشدنی خود از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کند. همچنین، انتظار داریم گوشی جدید موتورولا از پردازنده‌ی قدرتمندتری از نسل فعلی بهره‌مند باشد. 

درزمینه‌ی نام‌گذاری محصول تاکنون شایعه‌های مختلفی شنیده‌ایم که در بین آن‌ها، Odyssey هم دیده می‌شود و احتمال می‌دهیم Odyssey کدنام دستگاه باشد. به‌علاوه، برخی از افشاگران نام Razr 5G یا Razr 2020 را برای گوشی ذکر کرده‌اند. دیگر اطلاعات فاش‌شده از موتورولا ریزر جدید بهره‌مندی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات و حافظه‌ ذخیره ‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و پشتیبانی از نانوسیم هستند. ناگفته نماند موتورولا ریزر ۲۰۲۰ احتمالا با رنگ جدیدی به‌نام Mercury Silver روانه‌ی بازار خواهد شد.

تصویر اصلی مقاله گوشی موتورولا ریزر ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات