فری بادز 3i هواوی با قیمت ۱۳۵ دلار و قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فری‌بادز 3i، هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم هواوی به‌حساب می‌آید که ۱۳۵ دلار قیمت دارد، از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند و به باتری ۳۷ میلی‌آمپرساعتی با ۳٫۵ ساعت شارژدهی مجهز شده است.
تبلیغات

هواوی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، هدفون استریوی تمام‌بی‌سیم (TWS) جدیدی را با نام فر‌ی‌بادز ۳ برای بازار هند معرفی کرد و چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی خود به‌صورت غیرمستقیم نشان داد در پی معرفی مدل جدید آن است. چند روز پیش بود که شعبه‌ی هند هواوی در توییتر پستی جدید منتشر کرد که حاوی یک پازل بود. حل کردن این پازل نشان می‌داد چینی‌ها در پی معرفی قریب‌الوقوع مدل بهبودیافته‌ی هدفون فری‌بادز ۳ هستند. هواوی پس از گذشت چند روز، سرانجام هدفون تمام‌بی‌سیم فری‌بادز ۳ آی (Huawei Freebuds 3i) را رونمایی کرد. 

نمای بالا فری بادز 3 آی هواوی / Huawei Freebuds 3i رنگ مشکی

هدفون جدید هواوی که به‌صورت ویژه برای بازار هند معرفی شده برچسب قیمت ۹٬۹۹۰ روپیه (معادل ۱۳۵ دلار) را یدک می‌کشد. هواوی هدفون فری‌بادز 3i را در رنگ‌های مشکی (Carbon Black) و سفید (Ceramic White) دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. عرضه‌ی هواوی فری‌بادز ۳ آی از روز ۶ اوت ۲۰۲۰ (۱۶ مرداد ۱۳۹۹) ازطریق فروشگاه آمازون در هند آغاز خواهد شد. به آن دسته از کاربرانی که فری‌بادز 3i را خریداری کنند، دست‌بند تناسب اندام هواوی بند ۴ به ارزش ۲۷ دلار به‌رایگان هدیه داده می‌شود. در نظر داشته باشید که این هدیه در ابتدا مخصوص کاربران سرویس آمازون پرایم است و در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ارائه می‌شود؛ سپس دیگر مشتریان تا ۲۲ مرداد می‌توانند از دست‌بند رایگان هواوی بند ۴ هم بهره‌مند شوند.

هدفون تمام‌بی‌سیم جدید هواوی مجهز به درایورهای داینامیک ۱۰ میلی‌متری است و از فرمان‌ لمسی پشتیبانی می‌کند؛ به‌طور مثال اگر دوبار پشت سر هم روی هدفون هواوی ضربه بزنید، موسیقی پخش یا متوقف می‌شود. از این طریق همچنین می‌توان تماس را پاسخ داد یا آن را قطع کرد. اگر انگشت خود را برای مدت‌زمانی نسبتا طولانی روی هدفون نگه دارید می‌توانید قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) را فعال یا غیرفعال کنید. این قابلیت صدای محیط را حذف می‌کند و تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی به‌شما ارائه می‌دهد. فری‌بادز 3i هواوی مجهز به سَریِ سیلیکونی در چهار سایز است تا کاربر بتواند به‌خوبی آن را گوش خود جای دهد. هدفون‌هایی نظیر وان‌پلاس بادز که سری سیلیکونی ندارند، عموما برای برخی کاربران مشکل‌ساز می‌شوند.

دختری با هدفون فری بادز 3 آی هواوی / Huawei Freebuds 3i در گوش راست از نیم رخ

در هر یک از هدفون‌های فری‌بادز 3i از سیستمی شامل سه میکروفون مجزا استفاده شده است که دو مورد از آن‌ها در بخش بیرونی و میکروفون دیگر در بخش درونی جای گرفته‌اند. استفاده از این میکروفون‌ها دستیابی به قابلیت حذف نویر فعال را امکان‌پذیر می‌کند. میکروفون‌هایی که رو به بخش بیرونی قرار گرفته‌اند صدای شما را ضبط می‌کنند، این درحالی است که تک‌میکروفون درونی صدایی را که ازطریق گوش شما هدایت شده دریافت می‌کند. این رویکرد در طراحی نهایتا کیفیت تماس‌ها را به‌شکلی محسوس بالا می‌برد. هواوی ادعا می‌کند فناوری حذف نویز فعال فری‌بادز 3i می‌تواند شدت صدا را تا حداکثر ۳۲ دسی‌بل کاهش دهد.

هدفون فری‌بادز 3i مجهز به استاندارد بلوتوث ۵ است. هر یک از سری‌های هدفون تنها ۵٫۵ گرم وزن دارند و از باتری ۳۷ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند. بهره‌مندی از این باتری باعث می‌شود هدفون جدید هواوی بتواند با یک بار شارژ‌ تا ۳٫۵ ساعت دوام بیاورد. با احتساب کیس، مجموع شارژدهی هدفون به ۱۴٫۵ ساعت می‌رسد. این کیس که مجهز به درگاه USB-C است به باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده. 

هدفون فری بادز 3 آی هواوی / Huawei Freebuds 3i با کیس از بالا رنگ سفید

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد هدفون جدید هواوی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات