HP سرویس مدیریت ابری چاپگر راه‌اندازی می‌کند

پنج‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اچ‌پی درصدد است با افزایش درآمدها از محل سرویس‌های دارای حق اشتراک، نقش پررنگ خود در بازار چاپگر را احیا کند
تبلیغات

شرکت اچ‌پی روز سه‌شنبه، سرویس‌های مدیریت ابری چاپگر را معرفی کرد. این سرویس‌ها به سازمان‌ها اجازه می‌دهند تا مدریت فناوری‌های مرتبط با چاپ خود را به اچ‌پی بسپارند. به استدلال شرکت اچ‌پی، این سرویس به تیم‌های فناوری اطلاعات (IT) اجازه می‌دهد که روی اولویت‌های استراتژیک‌تر خود تمرکز بیشتری کنند.

شرکت هیولت-پاکارد همچنین اعلام کرد که از سرویس چاپ جهانی (universal print) که سرویس مدیریت ابری چاپگر مایکروسافت است، نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دیوید پرزانو (David Prezzano)، مدیر کل و رئیس بخش تجهیزات و سرویس‌های چاپ شرکت اچ‌پی می‌گوید: «ما توجه ویژه‌ای به ارائه‌ی سرویس‌ها و تجهیزاتی داریم که می‌دانند چگونه کار کنند، با نیازهای شما مطابقت داشته و هزینه‌ی معقولی داشته باشند.»

اچ‌پی در این روزها که تجارتش در حوزه‌ی ابری با مشکلاتی روبه‌رو شده است، سرویس‌های جدید و بهبودیافته‌اش را عرضه می‌کند. تراکنش‌های مالی چهارماه‌ی اول سال ۲۰۲۰ نشان‌دهنده‌ی سقوط ۱۹ درصدی درآمد شرکت اچ‌پی از محل چاپ است. درآمد چاپ حدود ۳۳ درصد از کل درآمدهای اچ‌پی را شامل می‌شود. به گفته‌ی اچ‌پی یکی از نکات مثبت تجارت چاپ و چاپگر ، افزایش تقاضا برای جوهر فوری بوده است. جوهر فوری، یک سرویس حق اشتراکی تحویل جوهر است.

به گفته‌ی انریکه لورس (Enrique Lores)، مدیرعامل اجرایی اچ‌پی، «تجارت چاپ و چاپگر اچ‌پی به دلیل مشکلاتی در عرضه و تقاضا با چالش‌هایی کوتاه مدت روبه‌رو بود.» او می‌افزاید: «در بلند مدت، ما فرصت را در سرعت بخشیدن به تغییر رویکرد به سمت سرویس‌ها می‌بینیم».  

شرکت اچ‌پی در ماه فوریه یک برنامه‌ی سه‌ساله‌ی مالی و استراتژیک «ایجاد ارزش» را منتشر کرد که شامل برنامه‌هایی برای رشد بخشی از تجارت چاپ و چاپگر ازطریق «افزایش ماهیت بازگشتی درآمد از محل چاپ است».

اچ‌پی قول داده است که سرویس‌های ابری مدریت چاپ جدید، شامل سرویس‌های شخصی‌سازی‌شده و هوشمند و ابزارهایی است که به ساده‌سازی و خودکارکردن فرآیندها کمک می‌کند.

به‌علاوه، اچ‌پی برای پشتیبانی از سرویس چاپ جهانی مایکروسافت با این شرکت همکاری خواهد کرد تا بستر سرویس‌های ابری مدریت چاپ را با بستر سرویس چاپ جهانی مایکروسافت یکپارچه کند.

ازآنجاکه تعداد زیادی از کارکنان هنوز دورکاری انجام می‌دهند، شرکت اچ‌پی برنامه‌ی فلکس‌ورکر سالیوشنز (Flexworker Solutions) را نیز به‌روزرسانی می‌کند. نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این برنامه به دورکاران کمک می‌کند تا به چاپگرهای مورد تأیید شرکت که تحت قرارداد سرویس طولانی‌مدت قرار دارند و نیز به تدارکات سفارش دسترسی داشته باشند. همچنین این به‌روزرسانی به بخش‌های فناوری اطلاعات شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا تدارکات را ازطریق صورت‌حساب مرکزی و گزارش تلفیقی مدریت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات